zou het niet handig zijn als er een topic Forum zaken zou kunnen komen.
Waar ik vraag twee weer in kwijt zou kunnen
Dat was vraag een.
Nu vraag twee
er worden afentoe langetermijnverwachtingen gemaakt door @Jan of @ johan en ik zoek mij dus een ongeluk daar naar.
zou het niet een optie zijn om daar ook een apart stickie van te maken.
groet inger | Gewijzigd: 14 januari 2011, 09:52 uur, door ing
Dat was vraag een.
Nu vraag twee
er worden afentoe langetermijnverwachtingen gemaakt door @Jan of @ johan en ik zoek mij dus een ongeluk daar naar.
groet inger
Als we een lange termijn schrijven van wat de mogelijkheden zijn, dan wordt dat negen van de tien keer in een nieuw topic geschreven, in de winter dus in de winterdiscussietopic. Een andere mogelijkheid is dat je op naam zoekt, dan krijg je alle berichten van die persoon en als het goed is kom je ook bij die berichten uit
Dat was vraag een.
Nu vraag twee
groet inger
Ik zoek me soms ook een ongeluk omdat het soms nog best lastig is te ontdekken in welk forum-deel het dan te vinden is. Maar komt ook meestal niet voor dat je in het forum hoeft te zoeken omdat ze op de homepage staan. Alles stickie maken heeft denk ik geen zin, wordt een te lange lijst. Maar goed dat is mijn mening.
De winter-discussie-topics vind je in:
Forum -> Discussies over het weer -> Het weer in het algemeen:
En dat is hier: http://forum.onweer-online.nl/index.php?showforum=110
Of zoeken op naam: berichten of onderwerpen zoals Jan al zegt!
Lijkt me geen goed plan inderdaad, als je van alles een stickie maakt zit iedereen knetterstoned te lezen en krijg je veeeeeeeeeeel meer vragen
Lol, en helemaal geen antwoorden! Uh, uhm, uhhhh, ach, uh tja...