Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Ik vind het wel vreemd dat de laatste drie foto's de voorkeur genieten, de eerste vier met deze pasteltinten zie je niet zo vaak, de laatste drie juist wel. Groet Henk.
Aha oke, maar misschien omdat 'opmerkelijk' in de zin van 'zie je niet zo vaak' niet per definitie hoeft te betekenen dat ze ook mooier zijn. Ik vind die eerste paar inderdaad wat zeldzaam ogen, toch gaat mijn voorkeur qua mooiheid naar 1 van de laatste. Hoe dan ook, zons-opgangen en -ondergangen zijn bijna altijd mooi. Het blijft een bijzonder verschijnsel.
O.K. ik begrijp het.
Maar als ik mijn foto bestand van zonsopkomsten (5500 x ) door blader, kom ik deze pasteltinten amper tegen.
En dat is de reden dat ik deze foto's hier plaats, en met de leden van o-o wil delen.
Eigenlijk meer in de trant van, kijk eens wat een uitzonderlijke of vreemde kleuren.
Ik kan niet bepalen wat een ander mooi of niet mooi vind, en dat is maar goed ook.
Nou vooruit dan maar, nog eentje.
maandag 10-01-'11
Camera: Sony A 200.
Lens: Sigma 18-200mm.
Groet Henk.
Maar als ik mijn foto bestand van zonsopkomsten (5500 x ) door blader, kom ik deze pasteltinten amper tegen.
En dat is de reden dat ik deze foto's hier plaats, en met de leden van o-o wil delen.
Eigenlijk meer in de trant van, kijk eens wat een uitzonderlijke of vreemde kleuren.
Ik kan niet bepalen wat een ander mooi of niet mooi vind, en dat is maar goed ook. Nou vooruit dan maar, nog eentje.
maandag 10-01-'11
Deze is echt schitterend, dat vind ik dan wel de mooiste van het hele stel, lol! Verder -> duidelijk verhaal!