Onweer-online is een belangrijk onderdeel geworden in mijn leven als weeramateur en als iets niet duidelijk is kan ik op deze site wel erges een duidelijke omschrijving vinden. Je stukjes zijn altijd goed onderbouwd, duidelijk en nuttig en ik kan ze, deze site in het geheel, dezer dagen zeker niet missen!
Dus ik zou zeggen.. houden zo Jan! en aan alle leden: wees nu, en blijf ook, redelijk t.o.v. mekaar en vel geen oordeel voor je verduidelijking/achtergrond hebt over een lid. Iedereen maakt spellingsfouten, iedereen kan zich wel eens vergissen, enz .. | Gewijzigd: 16 januari 2011, 21:45 uur, door jones
Deze hele week weinig leden die voor vorst gaan in de nacht, daarnaast gaan de meeste leden voor temperaturen boven het vriespunt overdag.
Pas vanaf volgende week maandag (praat ja toch al over nog 7 dagen) zijn er opties voor nog wat kouder weer.
ik schrijf het zeker nog niet af de winter. we zijn in ieder geval verlost van de dubbele cijfers deze week. Das al heel wat!
Deze pluim is idd veel winterser dan de pluim van de Bildt. Heeft natuurlijk ook met de ligging te maken.
Maar is dit van dezelfde bron Jan? Ik bedoel: pluim van het KNMI en de pluim van jou?
Maar is dit van dezelfde bron Jan? Ik bedoel: pluim van het KNMI en de pluim van jou?
Het is beiden de pluim van EC alleen deze is van Meteo-Consult