GFS gaat voor zeer zacht weer daar EC gaat voor koud weer daar!
Zeer zacht is ook wat overdreven lijkt mij. GFS is idd wel wat zachter, maar de laatste run vond ik juist weer kouder geworden van het GFS model.
Ben heel erg benieuwd naar de pluim.
Ik krijg hem zo al binnen voor regio Zaltbommel/Den Bosch. Edit, hier al een stukje pluim... De bruine lijn is de Oper
Op de vorige pagina staat hij al, heb mijn post geedit.
Als dadelijk de pluim binnen is gaat het nieuwe topic open en ik hoop dat daar het er een beetje normaal aan toe zal gaan, is dat niet het geval dan is dat echt het laatste wat ik aan het wintertopic gedaan heb
Begint erop te lijken !!
Trend: avondpluim vaak koude vooruitzichten, ochtendpluim minder koud??
Gaat mij te vaak van koud naar minder koud, etc etc ..
Als dadelijk de pluim binnen is gaat het nieuwe topic open en ik hoop dat daar het er een beetje normaal aan toe zal gaan, is dat niet het geval dan is dat echt het laatste wat ik aan het wintertopic gedaan heb
Hallo Jan,
trek het je niet teveel aan die negatieve berichten, jij kan toch ook niks aan het weer doen?
Vind wel dat je ons altijd prima te woord staat.
Het is te jammer om zo'n leuk forum op zo'n manier te zien verdwijnen ( namens mij Dennis die hier nu al bijna 4 jaar mijn bijdragen ook lever en wat ik graag met iedereen wil blijven delen ; net zoals Jan)
| Gewijzigd: 16 januari 2011, 21:28 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Het is te jammer om zo'n leuk forum op zo'n manier te zien verdwijnen ( namens mij Dennis die hier nu al bijna 4 jaar mijn bijdragen ook lever en wat ik graag met iedereen wil blijven delen)
+1
trek het je niet teveel aan die negatieve berichten, jij kan toch ook niks aan het weer doen?
Vind wel dat je ons altijd prima te woord staat.
Persoonlijk heb ik een hekel aan winter, maar het is tenminste iets om over te schrijven. Als er een keer een run is die slecht is dan staan er gelijk enkele personen klaar om het te melden, ik kan me voorstellen als een winterliefhebber daar niet op zit te wachten. Ze weten zelf ook wel dat 1 run niets zeggend is, maar om dat 10 keer op een dag in te wrijven vind ik ook niet oke! Nu laat EC en GFS een koudere run zien, maar nu hoor ik niemand. Ik kan me voorstellen dat dit frustratie opwekt bij de echte winterliefhebbers. Ik probeer ook zoveel mogelijk iedereen te woord te staan, echter kan ik niet 24 uur per dag op onweer-online zijn. Naast onweer-online heb ik ook een prive leven.
Prive leven : houden zo Jan!
Het zijn echte onzin woorden van mensen die direkt al gaan gillen dat de run geen echte winter aangeeft zonder eens goed de kaarten te bekijken of een onderbouwende mening kunnen geven als er evt een ander weertype te verwachten zou zijn
Hallo Jan,
Ik sta helemaal achter jou mening en ik hoop dat iedereen deze dan ook RESPECTEERT !!
Meer heb ik hier niet op te zeggen, ik hoop wel dat je (met al je kennis en info) hier actief blijft want ik ga meestal op jouw weersvoorspelling af.
iig De kaarten wijzen nog steeds naar koude en dat zie ik graag
Het is te jammer om zo'n leuk forum op zo'n manier te zien verdwijnen ( namens mij Dennis die hier nu al bijna 4 jaar mijn bijdragen ook lever en wat ik graag met iedereen wil blijven delen ; net zoals Jan)
Sluit ik helemaal bij aan.
Ben een trouwe follower en wil dat graag blijven. Stel alle berichten zeer op prijs, zolang dat op een beschaafde en redelijke toon geuit wordt.
Er zijn er wel een paar die ik zeer serieus neem zoals J & J, Caliep en en een paar andere.
groeten van een winter fan. | Gewijzigd: 16 januari 2011, 21:37 uur, door thijs1963
Zie mijn post en die van zwoof een paar pagina`s terug. Ik wil niet als een NSB-er overkomen maar is het misschien een idee om wat strenger te gaan modereren dan?
On-topic: Als ik de berichten zo lees geeft het de burger weer moed. Ik wacht met spanning af, het weer van nu lijkt nergens op (niet qua winter iig). Kon vandaag bijna in mijn korte broek lopen zo warm....
Dat er nog een maand over blijft doet er niet toe, de trend laat zien dat het niet meer hard gaat vriezen en dat we tot aan eind Januari geen ijsdagen tegoed hebben.
Dat er in 2005 een winterstoot was klopt, maar daar hebben wij in het Zuid-Westen niet veel van meegekregen. Een ei maakt nog geen lente en een sneeuwvlok maakt nog geen winter.
Hoe weet jij dat nou hoe de winter aanvoelt als je gevlucht bent naar Spanje volgens je profiel. December 2010 was gemiddeld -1.1 en komt daarmee op een 5e plek sinds 1901. http://www.wintergek.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=7
Wat er nog volgt deze winter is en blijft koffiedik kijken voor mij, december hebben we echter al in de knip. Met nog anderhalve maand kans op winterweer kan het totaal op 2 1/2 uitkomen, niet slecht.
Dus Aub stop niet en ga er mee door, je doet veel mensen er een groot plezier ermee.