Staat er nog gewoon hoor
Als hij niet op de front staat wil niet zeggen dat hij weg is....
> onweer-online.nl > Discussies over het weer > Het weer in het algemeen
Maar hij schuift weg, omdat daar alleen de recente topics staan, en aangezien 2 nog
op slot zit en niemand kan reageren is het niet verwonderlijk dat hij verdwijnt
Dat was dus niet zo bij deel 2 (die bleef bovenaan steeds staan)
Succes!
bedankt en zal zekker alles in de gaten houden vind het weer erg intressant
ik ben erg benieuwd:D
met vriendelijke groet james
Klopt, geen idee hoe het forum precies werkt, maar ik denk dat je een waarde kan opgeven hoe lang het sticky, dus helemaal bovenaan, blijft staan. Nu dus 1 dag. De volgende dag zal die dan afzakken zonder reacties... denk ik.
Nou inderdaad! Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat het hier buiten langzaam aan wat drukker wordt. Voetballen, auto wassen, even die tuin eens inspecteren. Nederland ten top, die unieke verschillen!
Doet me toch een beetje denken aan de winter van 1947
Maar over een paar dagen gaan we toch weer redelijk de kou in. Niet echt zware kost, maar toch; zal wel weer even wennen zijn.
alle ijs hier voor de deur, houdt het hier nog betrekkelijk 'koel' graad of 8... | Gewijzigd: 16 januari 2011, 16:02 uur, door JPP
Weet niet waar je naar toe gaat, maar in Oostenrijk is er niets aan het handje....
Weersverwachting Saalbach
Rond Kerst was ik in de 4 valeien Zwitserland, vlak bij Sion, daar was het toen uitstekend.. op zich een gokje want rond die tijd is het daar helemaal niet sneeuwzeker, maar dit jaar hadden ze al erg veel sneeuw vroeg in het seizoen. Alleen tegen het eind werd het wat ijzig.
Weersverwachting Saalbach
Is wel al veel sneeuw weg op vele plaatsen door de temperaturen van de laatste dagen en de sneeuw die er ligt is erg slecht geworden. Maar tegen volgende maand zal dit wel weer terug in orde zijn, alleen als je nu daar bent heb je wel een beetje pech. | Gewijzigd: 16 januari 2011, 16:14 uur, door WimBaens