Ja dat mag wachten tot de 1ste maart eer we terug zo'n temperaturen krijgen, maar ik ben al blij dat het zonnetje weer van de partij is.
In het weekeinde versterkt het hogedrukgebied zich in noordwaartse richting terwijl tegelijkertijd boven Noord-Europa een lagedrukgebied arriveert. Het laag is gevuld met koude en onstabiele luchtmassa’s. Met een noordelijke stroming bereikt de koude lucht zaterdag ook ons land. Er kunnen dan enkele winterse buien gaan vallen. Verder verse sneeuw in aantocht voor het Alpengebied.
@JV
Ja klopt had gezien tussen 15 en 20 mm meende ik. hopelijk gaat de stroming daarna om. meer naar noord. denk dat we morgen dat nog ff moeten verwerken.
En dat het hoog daarna meer in de greep gaat krijgen. luchtdruk steigende das goed teken.
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=23264
Staat er nog gewoon hoor
Als hij niet op de front staat wil niet zeggen dat hij weg is....
> onweer-online.nl > Discussies over het weer > Het weer in het algemeen
Maar hij schuift weg, omdat daar alleen de recente topics staan, en aangezien 2 nog
op slot zit en niemand kan reageren is het niet verwonderlijk dat hij verdwijnt | Gewijzigd: 16 januari 2011, 13:30 uur, door Snowie
Staat er nog gewoon hoor
zag hem niet meer staan in de Forumlijst op de hoofdpagina
> onweer-online.nl > Discussies over het weer > Het weer in het algemeen
Maar hij schuift weg, omdat daar alleen de recente topics staan, en aangezien 2 nog
op slot zit en niemand kan reageren is het niet verwonderlijk dat hij verdwijnt
Dus paniek om niks
ik ben hier nieuw en mijn vraag is begind de ijstijd nu echt vanwegen de golfstroom wat nu still staat
want de ene zegft van wel en de andere weer van niet
met vriendelijke groet james
Als er een ijstijd begonnen was, zouden we nu geen temperaturen van 13°C kunnen halen in de winter.
ik ben hier nieuw en mijn vraag is begind de ijstijd nu echt vanwegen de golfstroom wat nu still staat
want de ene zegft van wel en de andere weer van niet
met vriendelijke groet james
Het is nog niet duidelijk of de golfstroom stil ligt en het zou me ook sterk verwonderen maar als die inderdaad stilvalt dan komt er bijna zeker een ijstijd! In de winter temperaturen zoals in Canada! Mogelijk zelfs nog kouder ....
sorry voor de fouten maar ik ben diceleties en haal letters door elkaar hoop dat je hier begrip voor hebt
en dan nogmaals me vraag is er een ijstijd op komst omdat de golfstroom tot stillstand is gekomen
want somige zegen van wel en andere weer niet
vrindelijke groet james
en dan nogmaals me vraag is er een ijstijd op komst omdat de golfstroom tot stillstand is gekomen
want somige zegen van wel en andere weer niet
vrindelijke groet james
Goede vraag, maar daar is niet zomaar een antwoord op te geven, door mij zeker niet! Maar hoe dan ook denk ik dat je die vraag beter niet in dit topic kunt stellen. Wellicht is er al een topic over. Probeer de zoekfunctie eens!
oke erg bedankt voor het antworden van mijn vraag:)
ik had het namelijk op google gelezen dat de golfstroom tot still stand is gekomen
daarom heb ik een forum op gezocht om het tevragen of dit klopte
ben een winter liefhebber dus dat het kouder dan zou worden vind ik geen probleem
maar nie dat ik blij ben met de ijstijd want dat zal wel geen normale winter zijn
met vriendelijk groet james
En niet te vergeten dat de winter dan het hele jaar duurt en je je huis niet meer terug vindt onder de sneeuw
ik had het namelijk op google gelezen dat de golfstroom tot still stand is gekomen
daarom heb ik een forum op gezocht om het tevragen of dit klopte
ben een winter liefhebber dus dat het kouder dan zou worden vind ik geen probleem
maar nie dat ik blij ben met de ijstijd want dat zal wel geen normale winter zijn
met vriendelijk groet james
Welkom James, hou de boel hier goed in de gaten, dan ga je nog veel leren. Jan en Johann geven vaak een gedetailleerde uitleg over het weer, zoals je aan het begin van deze topic kunt lezen.
Succes!