Dankjewel Jan.
Mooi stukje geschreven. Zeker aangezien mijn Duits erg slecht is
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, zaterdag 15 januari 2011, 9:34 uur Ben al bezig maar blijft voorlopig op slot, ik wil niet hebben dat het topic binnen 5 minuten al vol staat met allerlei onzin
Ik zie dat je je stukje al geschreven hebt. Even vergelijken met wat Marcel zegt
- Wat gaat de heer winter doen, blijft ie in de gang staan of gaat ie op de bank liggen loungen ?
- Wat heeft de heer winter zoal in de koffer zitten ? | Gewijzigd: 15 januari 2011, 11:16 uur, door bliss
@JV | Gewijzigd: 15 januari 2011, 11:58 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Ongeveer 3 dagen voor de vorige volle maan (die op 20 december was) begon het te kwakkelen na een koude periode. Nu duikt drie dagen voor volle maan opeens de temp naar beneden... Geinig!!!
Nooit eerder bijgehouden, dus ik ben benieuwd!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Voor België in ieder geval niet. Tot en met de 18de blijft het te zacht voor de tijd van het jaar. De 19de is de eerste dag dat er waarschijnlijk terug normale temperaturen op de meters zullen staan voor hier. Ik verwachtte eind januari terug koud weer en dat kan wel eens uitkomen als de LT zo verder doet. | Gewijzigd: 15 januari 2011, 12:12 uur, door WimBaens
ik zit ook noordelijker (tegen nw duitsland aan) - heb eerder invloed van een NO stroming
Daar heb je gelijk in, alleen was de vroegere LT ook ijskoud vanaf de 17de voor hier. Ik kijk vooral nu naar het komende weekend, dan misschien terug het hele land in de kou.
Gaat zeker ook bij jou lukken.... 22e | Gewijzigd: 15 januari 2011, 12:22 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Winter : ik hoop dat iedereen volgende week kan zeggen. Welcome back
Ik heb er vertrouwen in want steeds meer kaarten en dergelijke wijzen erop dat hij terugkomt
Goed werk Marcel, best stukje vertaling met een inhoudelijk fijne boodschap! Trouwens van de 4 plaatjes heb ik het idee dat dat plaatje met die licht-blauwe pijl niet klopt. Hoort die pijl niet veel meer naar links gekanteld te zijn? Een positie tussen die groene en donkerblauwe pijl in? (van die andere plaatjes) Tis maar een observatie!
Zo Jan's nieuwe topic en verhaal lezen, daar zal vast ook een positief verhaal staan aangaande winterkansen.
| Gewijzigd: 15 januari 2011, 12:33 uur, door Tyshane
Winter : ik hoop dat iedereen volgende week kan zeggen. Welcome back
Ik heb er vertrouwen in want steeds meer kaarten en dergelijke wijzen erop dat hij terugkomt
welcome back lang niet gezien! Het lijkt erop dat er weer een nieuwe "koude golf" misschien beter een nieuwe aanval van koning winter zit aan te komen
Hier precies hetzelfde
kwam nog een mooie cam tegen in de usa met pegels
http://webcam1.lpl.org/view/view.shtml?id=...mjpg&size=1
Hoop dat de winter doorzet volgende week in ons landje met weer een wit tapijt of zulke lage temps dat de elfstedentocht eraan komt.
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait