alle griebels, wat is er al een boel gevallen zeg!!!!
weilanden worden hier overspoeld door overstroomde slootjes
Kootjekwak ligt laag, .. alles gaat naar jullie vanaf Barneveld en Stroe
Tijdens zijn wintervoorspelling vertelde hij dat het koud ging worden maar niet zoals de afgelopen winter... Dit keer zou met name... ...De kou ( laat ik het zo zeggen de temperatuur onder nul) manifesteert zich constant in een stuk van zuid Europa precies zoals hij voorspelt heeft. (al in november !)
Inderdaad, leuk dat je er nog even refereert (the cold train, lol), maar daar had hij zeker gelijk mee als ik jouw kaartjes er ook zo bij zie. Trouwens zelfs kou tot in Spanje aan toe en daar dus kouder vergeleken met de temperatuur bij ons.
| Gewijzigd: 14 januari 2011, 16:28 uur, door Tyshane
alle griebels, wat is er al een boel gevallen zeg!!!!
weilanden worden hier overspoeld door overstroomde slootjes
Nou inderdaad weer een enorme bak regen dat er nu over het land gaat. Was dat maar allemaal sneeuw geweest die regen van de laatste dagen. Nou wat hadden we dan weer een pak gehad...
De warme lucht koelt wel behoorlijk af door al dat ijs. Maximaal 6,6 hier vanochtend uur of 10, nu de hele middag maar 5,2-5,4 graden. heel verschil met de rest van NL.
M.a.w. Die 'bak met ijs' zorgt hier weer voor een koud en kil dagje @ Friese IJsselmeerkust.
idd, doar hei jie dan wer ((g))eliek in
dan was er verspreid over het land toch minimaal 40-60 centimeter gevallen
jup met behoorlijke sneeuwval en zelfs ijsdagen(!) op LT
een run die zeker mogelijkheden biedt! | Gewijzigd: 14 januari 2011, 18:01 uur, door jones
Piers Corbyn
"a return of exceptionally harsh winter weather during the second half of January."
j'en suis curieux
Mag het hopen en dan een volle week -30 graden en overdag -15 met een mooi sneeuwdekje van 1.5 meter, kijken of de winter dan voorbij is
Dat vroeg ik me net ook af.
mmm moet de 28 januari nog wel met een bootje mee. net zoveel wind hoop ik dan.