Ik wilde alleen aangeven dat voor werkende mensen het geen doen was, om door de sneeuw heen te ploeteren.
Kijk nu is het anders geformuleerd en ja, daar geef ik je gelijk in, maar we worden toch ruimschoots gewaarschuwd als er sneeuw komt dus dan kan je er toch enig zins op voorbereiden?
Ik geloof dat ik vandaag ook maar ff naar Vreden in de Prusse rij om ook wat mummelmann in te slaan. Dan ben ik net als Ben goed voorbereid op het hoofdgerecht van de winter; àla 1947. Dit is nl. net zo reëel, (zo niet reëler) als om te zeggen dat er totaal geen winter meer komt. Ik zeg nog steeds Kiek'n wat wod!
Komop allemaal, we jagen "ze" allemaal weg, met al die one-liners...het lijkt de politiek wel..
Lees alles nog eens rustig door, lees goed wat Jan, Johan, Calliep, Marcel32 en de andere (om niemand te kort te doen) te zeggen hebben, wat vaak goed onderbouwd is.
Lees en geniet..
Pluk de dag!
Mzzls
Ik wilde alleen aangeven dat voor werkende mensen het geen doen was, om door de sneeuw heen te ploeteren.
Ik werk in de haven en heb de afgelopen periode met sneeuw weinig last gehad,gewoon rustig aan en vooral geen tress.
Waar ik wel een hekel aan heb zijn die vrachtwaggels die gewoon op de linkerbaan inhalen met 100km per uur als er sneeuw ligt.
Ik zal de KNMI vast gaan inlichten, dat er voor 28 januari extreem weer wordt voorspeld, kunnen ze daar alvast rekening mee houden, en een waarschuwing uitvaardigen.
Nog nooit problemen gehad hier met sneeuw.
Laat maar komen dat witte poeder met een leuk stormpje voor excellent stuifsneeuw
Waar ik wel een hekel aan heb zijn die vrachtwaggels die gewoon op de linkerbaan inhalen met 100km per uur als er sneeuw ligt.
Ik zou je het graag willen uitleggen, maar daar is deze topic niet voor.
Vanmorgen was het aan de klamme kant. Gisteravond mijn verwarming uitgezet rond 22.00 uur (20 graden), vanmorgen om 19.30 was het nog 17 graden in de kamer!!! Dat zijn bijna zomerse waarden voor de nachttemperatuur in de woonkamer.
De revenge of the stookkosten is begonnen
Komop allemaal, we jagen "ze" allemaal weg, met al die one-liners...het lijkt de politiek wel..
Lees alles nog eens rustig door, lees goed wat Jan, Johan, Calliep, Marcel32 en de andere (om niemand te kort te doen) te zeggen hebben, wat vaak goed onderbouwd is.
Lees en geniet..
Pluk de dag!
Mzzls
Goed gesproken! Helemaal mee eens!
Iedereen heeft een mening over het weer en daar hoeft ook nog eens niemand anders het mee eens te zijn.
Voor de komende weken kan elk (!!) scenario nog gewoon uitkomen dus zwaar winter kan maar min of meer lente en alles ertussen in ook.
Het welles nietes gehalte is ernstig hoog en laten we wel wezen,wie er ook gelijk krijgt zien we vanzelf aangezien de tijd toch wel verstrijkt.
gebeurd ook, maar als iederen blijft reageren ontstaat er communicatief eenzelfde situatie als Moerdijk. Nog erger; er wordt over het weer gesproken, maar door dit gezever wordt een bericht zoals die van mij ondergesneeuwd! Dus quote ik mijzelf nog maar eens in de hoop dat er weer over het weer gaat. Reacties graag via PM zodat dit topic niet bevuild wordt.
Vanmorgen was het aan de klamme kant. Gisteravond mijn verwarming uitgezet rond 22.00 uur (20 graden), vanmorgen om 19.30 was het nog 17 graden in de kamer!!! Dat zijn bijna zomerse waarden voor de nachttemperatuur in de woonkamer.
De revenge of the stookkosten is begonnen
Zal vast gaan schelen qua stookkosten! Heb nu zelfs regelmatig even de buitendeur open voor frisse lucht en nog koelt het nauwelijks af. In de nacht vind ik het niet zo prettig zo zacht. Kouder slaapt beter... Maar sowieso heb ik liever de temp niet hoger dan 17 a 18 graden in huis. Hou niet van die warmte.
heb wel zin in koud weer. binnenkort weekend weg. dan mag het sneeuwen vriezen en weet ik eat voor winterspul nog meer.Op het moment in winkel rond de tien graden en een harde wind buiten. lampje is van de tafel af gevallen. o, ja en even vergeten het regent ook hierzo.
hoop dat dat gele ding aan de hemel ook weer eens tevoorschijn komt. zal wel leuk zijn.
Waait hier ook best stevig trouwens, zo eens kijken wat het aantal BFT is. Ben het met je eens dat dat gele ding wel eens tevoorschijn mag komen, maar dan in combi met een heerlijk vriezend winterweer.
Op de lange termijn verwachting bij het KNMI staat alvast weer een paar minnetjes en dat geeft een wat beter beeld dan al die dubbele cijfers! Overdag 3 a 5 graden is dan beter dan wat we nu hebben!