Na enkele pb's.
*gooit fles Jack D half leeg terug in kelderkast*
:D
---
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, donderdag 13 januari 2011, 22:15 uur Nee, er heeft helemaal niemand aangezeten behalve hij zelf, anders had er wel een andere naam onder gestaan met de tekst: Edit Jan: blablabla.... Maar goed on topic
Ok, duidelijk!
Lol, ach tis bijna weekend!
| Gewijzigd: 13 januari 2011, 22:22 uur, door Tyshane
Het is nu al +11C in een aantal plaatsen in Nederland.
Dat zijn temperaturen die je normaal overdag niet eens te zien zou moeten krijgen in deze tijd van het jaar.
Ik kan me ook nog wel dagen herinneren dat we hier ergens in januari of februari in de blote barst hebben zitten vissen, zo warm was het toen. Ik weet niet precies welk jaar dat was maar ergens begin jaren 90.
singels hier stonden vanmiddag al hoger als in november....
Als afsluiter van het jaar sneeuw sneeuw sneeuw met vrieskist temperaturen en het begin regen regen regen met lente temperaturen
hoop niet dat het een voorbode is van een nat jaar
Maar gelukkig lijkt het met de temp de betere kant op te gaan | Gewijzigd: 13 januari 2011, 22:32 uur, door JohnBreda
Februari 1990 was met gem. temp. van 7,6 C nogal warm,dus grote kans...
Het zou normaal zo rond de +5C moeten zitten, we zitten dus op een dubbele temperatuur.
Dat vind ik erg hoog en het is zeker geen Nederlands winterweer te noemen.
Ondanks dat is de winter nog lang niet voorbij we moeten nog zo'n 6 weken en dat kan er nog heel wat gebeuren.
Het herstel van de winter in de tweede helft van januari (wat eerder is gezegd) blijft nog twijfelachtig.
Ik kan (nog) geen goed aanknopingspunt vinden.
eerst maar eens leren lezen han
ik zet er duidelijk in: normale temperaturen volgende week!
op dit moment zitten we in de dubbele cijfers ja, maar volgende week niet meer!
op zich niet verkeerd idd, alleen de oper en control zitten helemaal bovenin.
Dat zal nog wel bijdragen verwacht ik. Maar ik zie nog steeds geen overtuigende winterse setting.
Dat zal nog wel bijdragen verwacht ik. Maar ik zie nog steeds geen overtuigende winterse setting.
Het feit alleen al dat je zegt dat "het op zich niet verkeerd is" zegt al wel genoeg Maar goed ik ben even bezig met een mail aan het opstellen naar een tweede kamer lid
Nu alleen nog even al dat water verwerken
Aha er worden zelfs vragen gesteld in de tweede kamer over het zo lang uitblijven van de winter.
Een elfstedentocht tijdens positieve temperaturen, ik denk dat ze dat tegenwoordig onverantwoord vinden om te doen
Moesten ze toen eigenlijk ook al de gemalen stil leggen?
Je weet natuurlijk nooit wat februari nog in petto heeft, alleen is er weer een dagje bijgekomen voor de zachte periode.
Er wordt een 8°C verwacht voor dinsdag, daarna op naar de normale temperaturen.
Ja Jan, pak ze maar aan daar in Den Haag hoor. 't is een schande dat er niets gedaan wordt aan het winterweer.