Verder is het, van dit minder leuke huidige weer, wel positief dat de vochtigheidsgraad flink is gestegen. Was hier een paar weken terug binnen in huis 36% en is nu in een week tijd opgelopen tot 63%. Scheelt weer een droge smond 's nachts.
Als het flink vriest wordt het ook echt rap droger, maar valt hier niet te corrigeren met 'n bakkie h20 aan de kachelt.
Heb jij dat niet gedaan? want ik wou de nieuwe pluim weghalen omdat jij die al had geplaatst. En nu kan ik zelf niets meer editen op mijn eigen post!.
En bij mij staan de pluimen altijd automatisch onder elkaar ipv naast elkaar.
En jouw pluim is foetsie!
Vreemd!
| Gewijzigd: 13 januari 2011, 21:57 uur, door Shadow112
Die stond er de dag ervoor ook al alleen zijn de verhoudingen op de beide plaatjes ietsje anders en vallen oper en control door de kleurtjes wat meer op..
Dan ff over het pluimpje zelf: de komende 3 dagen nog tegen de 10 C,daarna de dalende lijn met mogelijk dinsdagochtend een 1e nachtvorstje???
Komen we iig weer wat in normalere temps voor de tijd van het jaar
En bij mij staan de pluimen altijd automatisch onder elkaar ipv naast elkaar.
Vreemd!
Ik heb niets gedaan, alleen de pluim die ik erneer had gezet weggehaald..... Dit bericht is bewerkt door Shadow112: Vandaag, 21:39
Het 'gemiddelde' lijntje blijft maar flirten met de nul-lijn, ik zou liever zien dat het verliefd werd op de -10-lijn! Anyway, ik blij me vasthouden aan het feit dat ik ooit in maart nog hebt geschaatst en ook nog eens een iglo heb kunnen bouwen in maand drie, dus wat niet is, kan nog steeds komen...
Of je bent vandaag in en klier bui, of ik heb iets gedaan waar ik mij niet van bewust ben.
Ik houd het op het eerste, en jij vast op het tweede.
weer o/t.
:D
Ik houd het op het eerste, en jij vast op het tweede.
weer o/t.
:D
@Shadow - kijk eens in je postbus?
Misschien was het Keunmaster of een andere mod... of je hebt aan de mompelmann van Ben gezeten.
Nee, er heeft helemaal niemand aangezeten behalve hij zelf, anders had er wel een andere naam onder gestaan met de tekst: Edit Jan: blablabla.... Maar goed on topic