@TornadoGirl De leukste dingen kom je altijd onderweg tegen! Vandaar dat ik ook 9 van de 10 keer mijn camera mee neem. Al had ik dit echt niet verwacht midden in de winter
Trouwens, als ik de foto's nu nog eens bekijk vind ik ze toch ietwat te donker, maar daar is niks meer aan te doen..
Het gaat er om dat de koude lucht tegen de warme aanbotst, dus eigenlijk maakt het niet zo veel uit of het in de zomer is of in de winter
Onweeer vermelde al het e.e.a. Heb in een foto-topic Walter115 al een keer een begeleidend stukkie uitleg geplaatst.
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...st&p=193595
Dit verschijnsel kan dus te alle tijde voorkomen, zolang er maar een temperatuursverschil is, waarbij de koude lucht onder de warme schuift en de warme lucht wordt opgeduwd.
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...st&p=193595
Dit verschijnsel kan dus te alle tijde voorkomen, zolang er maar een temperatuursverschil is, waarbij de koude lucht onder de warme schuift en de warme lucht wordt opgeduwd.
Thnx voor de toelichting, tis duidelijk
@TornadoGirl De leukste dingen kom je altijd onderweg tegen! Vandaar dat ik ook 9 van de 10 keer mijn camera mee neem. Al had ik dit echt niet verwacht midden in de winter
Trouwens, als ik de foto's nu nog eens bekijk vind ik ze toch ietwat te donker, maar daar is niks meer aan te doen..
Haha ben ik mee eens!! Toen ik voor t eerst mammatuswolken zag had ik meteen foto's gemaakt met mn oude mobiel.. alleen nu issie gestolen
Maar tis idd altijd handig om iets bij je te hebben!
@Tornadogirl Ah...vervelend dat je telefoon is gestolen... Je foto heb je toch wel op de computer hoop ik? Al is een weerfoto natuurlijk niet het belangrijkste, alle telefoonnummers die je kwijt bent. Ik moet er niet aan denken dat ze mijn telefoon jatten, zonder telefoon kan ik niet leven...haha
En ben het met je eens dat het iets mysterieus heeft, alleen hadden ze (en dat is dan weer mijn mening ) voor het mooie een tikkie lichter gemogen zodat er iets meer details te zien zijn. Maarja, verder hoor je mij niet klagen...haha
@Tornadogirl Ah...vervelend dat je telefoon is gestolen... Je foto heb je toch wel op de computer hoop ik? Al is een weerfoto natuurlijk niet het belangrijkste, alle telefoonnummers die je kwijt bent. Ik moet er niet aan denken dat ze mijn telefoon jatten, zonder telefoon kan ik niet leven...haha
En ben het met je eens dat het iets mysterieus heeft, alleen hadden ze (en dat is dan weer mijn mening ) voor het mooie een tikkie lichter gemogen zodat er iets meer details te zien zijn. Maarja, verder hoor je mij niet klagen...haha
Haha ja ik snap wat je bedoelt Maar toch blijft het een prachtig plaatje;)
Ja ach het was tog een oude mobiel, heb allang weer een nieuwe gelukkig en de SIM had ik eruit gehaald, omdat ik toen al een tijdje een nieuwe had en die neem ik overal mee naar toe natuurlijk! Precies, zonder telefoon is haast niet te leven haha!
maar heb helaas die foto's niet meer.. Ben nog jong dus hopelijk krijg ik nog veel moois te zien wat ik wel op de laptop kan zetten! Je weet maar nooit natuurlijk