Zet het deurtje maar wagenwijd open. Misschien dat het helpt
@Jan,
Welke periode is kouder? ik zie tot de 19 niet veel bijzonders?
@Jan,
Welke periode is kouder? ik zie tot de 19 niet veel bijzonders?
De mogelijkheden zal je vanavond wel lezen als Johann een nieuw topic aanmaakt
Na de 20ste word het al dagen spannend, dus zal wel rond die tijd zijn.
Goed, we wachten op Johann dus. Nu maar hopen dat ze zijn internet weer aan de praat krijgen.
Goed, we wachten op Johann dus. Nu maar hopen dat ze zijn internet weer aan de praat krijgen.
Vooralsnog doet zijn internet het, maar hij heeft nachtdienst gehad
"GFS als trendsetter 3 weken vooruit komt vrijwel altijd uit staat onomstotelijk vast bij **.
Weeramateurs die op weerfora beweren dat zulks niet zo is zijn dom & missen + ervaring"
*Gniffel*
/Nu snel weer on-topic/
"GFS als trendsetter 3 weken vooruit komt vrijwel altijd uit staat onomstotelijk vast bij **.
Weeramateurs die op weerfora beweren dat zulks niet zo is zijn dom & missen + ervaring"
*Gniffel*
/Nu snel weer on-topic/
Late we zeggen dat hij ook niet een van de slimste is om een windmeter een regenmeter te noemen, vanavond komt er een stukje online waarvan hij nog veel kan leren Er wordt niet alleen naar de kaarten gekeken die iedereen voor handen heeft net zoals hij
We wachten in spanning af.
Zo, en bedankt weer een jaar van het leven van de winterliefhebbers af door de spanning geintje, wel leuk, dat spannende
Negatieve aandacht is ook aandacht... (zie 20 topics terug ) | Gewijzigd: 11 januari 2011, 14:57 uur, door Decle
Johann had het al wel kunnen plaatsen maar wil liever nog een run afwachten, wat in mijn ogen begrijpelijk is
Hahaha, sorry, kan het niet laten,. lig onder tafel hier, windmeter=regenmeter? zal ie wel weinig regen hebben in zijn achtertuin
Dat is ook het beste idd, was een geintje En ik snap heel goed hoe je je na een nachtdienst kan voelen, heb ze zelf ook
Als je nu een windmeter met de schoepjes i.p.v. horizontaal, vertikaal plaatst, dan vangt een schoepje regen en zet de meter in beweging, dan kun je meten hoe hard het regent
Dat doe ik nou met mijn regenmeter. die zet ik op zijn kant om te zien hoeveel mm wind er doorheen waait. werkt al jaren prima!
:P