jammer dat er weer veel regen op het menu staat,,
wat me opvalt is dat alle planten en bomen al van die groen gekleurde knoppen hebben die op springen staan om uit te komen! normaal of raar?
naja,..
Goed gezien, viel me vanmorgen ook op. De knoppen van de Rhododendron staan opeens op springen. Had ik gisteren al gezegd dat mijn paarden aan het verharen waren? Wel mijn Duitse Herder heb ik gisteren ook moeten borstelen want de plukken haar vielen zo op de grond. Een halve hond haar is er uit gekomen? Echt vreemd, vorige winters was dit helemaal niet het geval. En het is een buitenhond, dus ik hoop dat het niet heel koud meer wordt want dan heeft hij een probleem.
edit: eventjes gegoogeld 'hond verharen 10 jan 2011' blijkbaar is dit al veel hondenliefhebbers opgevallen. | Gewijzigd: 10 januari 2011, 20:24 uur, door Katrien Michiels
Deze bedoel je??
is LT he het is al een miljard keer gezegd, maar staat er leuk op .. is trouwens de 12z
| Gewijzigd: 10 januari 2011, 20:29 uur, door stratocumulus
Ik ben o zo benieuwd naar de nieuwe pluim! Wel heerlijk hoogje boven scandi op de run ^^
Wie weet eerste keer sinds sep 2009 nog eens een scandi hoog en dan nog op de goede moment
Dus jij zegt dat we al ca 15 a 16 maanden geen goed hogedrukgebied boven scandinavie hebben gezien????
Ik heb er niet naar gekeken hoor,misschien heb je best gelijk...maar het lijkt mij stug
Ik heb er niet naar gekeken hoor,misschien heb je best gelijk...maar het lijkt mij stug
Ik heb het ook maar van een berichtje hierboven maar het kan best kloppen! Er zullen wel Hoogjes gelegen hebben maar geen echt blokkades ...
Mede naar aanleiding van de kansschatting vanmiddag met de overige shiftmeteorologen houden we het op regen en (natte) sneeuw in de westelijke helft van het land. Of de neerslag ook nog voor (gladheids)problemen gaat zorgen is nog maar zeer de vraag, hoeveelheden zijn beperkt (2-4 mm gedurende de frontpassage).
Dus veel sneeuw zal er sowieso niet te zien zijn.
gewoon vanaf de 19 weer lekker onder 0, en dan blijft hij ook gewoon onder nul (u will see), mijn glazenbol (ongeveer 333 berichten terug) heeft dat al aangegeven, en die 11 haventocht, die komt er ook half feb.
zo,.. dat is er uit
zo,.. dat is er uit
en laten we ook nog ff genieten van de rust, want vanaf de 19de is het hier weer bere druk