Dat heb ik toch niet gezegt ... ik zeg dat die kans er altijd is dus dat je de winter niet kan afschrijven op 9 Januari ...
Ik reageer niet vaak , maar lees wel alles mee . Ik ben het volledig met jou eens , dat je sommige dingen wel mag zeggen en sommige niet.
Als trouwe meelezer zie ik dat heel vaak gebeuren . Het lijkt soms ook niet op een discussief forum , maar meer op een praat forum waar discussies niet wenselijk zijn. Dat is wel jammer , maar aan de andere kant heb je ook mensen die het expres doen om de boel op te naaien.Vind het jammer genoeg steeds minder om te lezen , terwijl ik het echt een supersite vond de laatste jaren .
Als je een keer iemand wat kritiek geeft staat het forum zowat in brand , want dat mag '' niet '' Jammer | Gewijzigd: 9 januari 2011, 19:52 uur, door mochino
Je moet er een beetje van genieten, een zeer koude december gezien, nu weer een milde Januari, met daarin tegen veel regen en storm (super gaaf op het strand)
Dat is toch ook 'het' weer, niet te sturen en soms niet te begrijpen. (door de informatie van Jan en de andere wel beter te begrijpen)
Dus pluk de dag...en blijf het forum volgen, het is nog steeds erg interessant.
Groeten Antoin
Een volger..
Als trouwe meelezer zie ik dat heel vaak gebeuren . Het lijkt soms ook niet op een discussief forum , maar meer op een praat forum waar discussies niet wenselijk zijn. Dat is wel jammer , maar aan de andere kant heb je ook mensen die het expres doen om de boel op te naaien.Vind het jammer genoeg steeds minder om te lezen , terwijl ik het echt een supersite vond de laatste jaren .
Als je een keer iemand wat kritiek geeft staat het forum zowat in brand , want dat mag '' niet '' Jammer
Ik begrijp jouw reactie maar een discussie starten met de woorden "winter is voorbij" lijkt me nogal moeilijk en om zulke reacties gaat het toch of niet ?
Als je een keer iemand wat kritiek geeft staat het forum zowat in brand , want dat mag '' niet '' Jammer
Ik herken dat wel eigenlijk. Soms is het misschien maar beter om in de lees-stand te gaan ipv de reageer- en meedoen-stand. En ook dat is soms niet leuk meer, doordat je soms leest dat er wat ergernissen spelen. Minder gezellig en interessant zo.
---
Maar goed ontopic, de 0 graden is gehaald, nog even en het vriest, hopelijk worden alle wintervrienden weer blij!
even wat fotootjes geschoten net vanaf ons erf en vanaf het strand bij Workum, hier maar 1km vanaf ons huis.
Er liggen nogal wat ijsbergjes hier bij ons voor de deur, net tever om ze vast te leggen, daarom even naar het strand geweest.
de zonsondergangfoto is wel vanaf ons huis.
gr JPP
[/quot
Mooie foto's, wat een luxe om daar te wonen zeg!
Verbaast me eigenlijk niet. Vind laatste runs de drukverdeling op LT gunstiger bij ECMWF dan bij GFS.
Heb hier over EC de termen zwabbermodel enz. al horen vallen, en moet zeggen dat ik die mening niet deel.
EC meestal minder schommelend. En dat ze GFS soms volgen lijkt meestal zo omdat GFS 16 dagen kaarten toont en EC 10 dagen. Dus goed mogelijk dat dit zo overkomt.
wat bedoel je precies.. want dit is de laatste 500 hPa kaart en die is nou niet echt winters te noemen.. maar misschien heb ik het mis ?
( het hoog boven de azoren zal warme lucht blijven pushen en het laag boven de IJsland/UK en de Benelux pakken deze lucht weer op..) | Gewijzigd: 9 januari 2011, 20:33 uur, door Callie-P
( het hoog boven de azoren zal warme lucht blijven pushen en het laag boven benelux pakt deze lucht weer op..)
alleszins veel winterser dan dit
( het hoog boven de azoren zal warme lucht blijven pushen en het laag boven benelux pakt deze lucht weer op..)
alleszins veel winterser dan dit (even klikken) | Gewijzigd: 9 januari 2011, 20:32 uur, door jones
*Jantjes handje schud*
We zullen het zo zien.
:P | Gewijzigd: 9 januari 2011, 21:09 uur, door Shadow112
Lange termijn dus zeker niet betrouwbaar maar het is mooi in lijn met de trend van de voorbije dagen
Ja misschien wel maar dat dat kaartje perfect uitkomt lijkt me wel niet erg realistisch ...
Pluim ziet er wel niet slecht uit post je het vervolg ook ?