weerspreuk:
Geeft St. Hilarius(13) zonneschijn, weldra zal het kouder zijn
Donderdag lijkt anders nogal vochtig te gaan verlopen...
Overigens is de 22.00u pluim weer ietsje warmer dan de 22.00u pluim van gisteren,de trend naar wat kouder weer zit er nog wel in maar erg overtuigend is het allemaal niet.
Lijkt me toch een vrij goede pluim zeker als je vergelijkt met wat we enkele dagen geleden te zien kregen :s
eerst mooi voorspel[eind november,december]
daarna ff rustig pauze,[begin januari] daarna opmaken voor hoogtepunt,[eind januari ,februari]
Phahaha goed gevonden ik hoop dat je gelijk hebt
Toevallig ook altijd het gevoel van pfff waarom valt nooit eens zoveel neerslag in de vorm van sneeuw
Zoals ik al opmerkte is het nog te vroeg voor conclusies, een overgang naar markant kouder weer vanaf midden januari behoort echter zeker tot de mogelijkheden. (en ook mijn buikgevoel zegt dat we ons moeten gaan opmaken voor een zeer koude 2 januari helft)
Beter...Nu 4,3 graden en wind 2 bft...
Trusten
Het zal Moeder Maas allemaal geen goed doen...
Hoopvolle berichten van Johan wat betreft de terugkeer van Koning Winter, al lijk het pas in de laatste decade te gaan gebeuren, maar de trend is gezet.
Ja er valt veel meer dan wat ze verwacht hadden. Ik zag zojuist dat de waterstand van de maas opnieuw is gaan stijgen na de hele middag zo'n beetje stabiel te zijn geweest. Ik denk dat de "weerkundigen" de situatie zwaar onderschatten.