Da's wel een hele mooie tegenstelling inderdaad! Zo zie je maar hoe het weer zich kan gedragen, leuk!
*knip*
Dat is bij de Hessenweg weg naar Dalfsen niet?
Dit is dan vrijwel de enige "overeenkomst" met die winter. In december 1946 was het nat, nevelig, allesbehalve zoals wij december 2010 hebben meegemaakt.
Dat is inderdaad nog aardig wat sneeuw, maar dat zijn vooral die plekken waar het zich heeft opgehoogd, sneeuwduinen enzo. Hier is niets meer te zien, misschien nu nog sporadisch wat in het bos...
Het zou ook zo kunnen zijn, dat de sneeuw in de sloot onder het maaiveld ligt en de vorst nog in de grond zit en dit als een 'koelkast' werkt, al hoe wel de zon op die plek de hele dag vrij spel heeft.
Maar het is wel echt waar!
En bedankt
Offtopic:
Nog iemand jarig hier vandaag blijkbaar, je bent niet de enige.
Proficiat!
Ontopic:
Ook ik blijf erbij bij dat de winter zo rond de 20e serieuze pogingen gaat doen om ons landje weer te veroveren.
zou mooi wezen als die uitkomt. voorlopig nog even afwachten. kijk er wel naar uit(zeer)
Ha die johann, internet werkt weer?
Mocht je dit lezen, wat is jouw prognose over de ontwikkelingen rond de 20'ste?
Nog iemand jarig hier vandaag blijkbaar, je bent niet de enige.
Proficiat!
Ontopic:
Ook ik blijf erbij bij dat de winter zo rond de 20e serieuze pogingen gaat doen om ons landje weer te veroveren.
Bedankt!
En jij ook gefeliciteerd!!
Waar ik woon is precies op grensgebied tussen geel en oranje. En op mijn werk, pal aan de kust is het ook erg rustig. De bomen zwieren een beetje heen en weer in een lekker donker wordende lucht...maar das de schuld van de zonsondergang..
Tis hier heerlijk "warm"al denk ik persoonlijk dat de 14e al een daling in temps gaat geven. de berekeningen liggen dan dicht bij elkaar en verwaaieren dan erg, mja..de Wishfol Glazen Bol (Wishful Glazen Bul is zweeds) | Gewijzigd: 8 januari 2011, 16:30 uur, door Wally78