dit is wel even lekker maar zonde van het ijs en water temps... !
Ik ga vanmiddag buiten werken en ik laat de jas lekker thuis
HEERLIJK vind ik dit
Weinig doet nog herinneren aan die mooie winter, die zo ver weg lijkt ineens. Stille hoop dat die duikvlucht op de pluim zich handhaaft! Mis woorden in de topics als lantaarnpaalstaren en sneeuwdump enzo...
Nee,geef mij maar ijs en sneeuw,daar is het tenslotte winter voor.Voor lente vind ik het nog veel te vroeg.
Ik kan mij nog herinneren dat ik in februari 2007 lekker in de zon kon zitten bij temps ver boven de 10graden,toen hebben we in april ook temps gehad van boven de 25 graden.
Nee,geef mij maar ijs en sneeuw,daar is het tenslotte winter voor.Voor lente vind ik het nog veel te vroeg.
Ik kan mij nog herinneren dat ik in februari 2007 lekker in de zon kon zitten bij temps ver boven de 10graden,toen hebben we in april ook temps gehad van boven de 25 graden.
ja wilde het ook al zeggen, ik hoop dat het winterse weer snel terugkeert.
Het is per slot van rekening pas 8 januari! Dat het zachte intermezzo zo extreem zacht uitpakt is gewoon even balen. Althans voor mij. Genoeg mensen die er van genieten zo te horen (mssn een idee voor een lentetopic )
Hoe dan ook, we moeten er even doorheen. Kun je er idd net zo goed van genieten. Jammer alleen dat de watertemperaturen nu ook weer gaan stijgen.
Vorig jaar kwam bijna niemand op me verjaardag door de sneeuw.
Nu met deze temperaturen hebben ze geen excuus
Vorig jaar kwam bijna niemand op me verjaardag door de sneeuw.
Nu met deze temperaturen hebben ze geen excuus
subtiele manier om te zeggen dat je jarig bent
proficiat! En geniet van je dag
Het is per slot van rekening pas 8 januari! Dat het zachte intermezzo zo extreem zacht uitpakt is gewoon even balen. Althans voor mij. Genoeg mensen die er van genieten zo te horen (mssn een idee voor een lentetopic )
Hoe dan ook, we moeten er even doorheen. Kun je er idd net zo goed van genieten. Jammer alleen dat de watertemperaturen nu ook weer gaan stijgen.
met 1 of 2 weken wat zachterweer wordt het water niet meteen warm natuurlijk.
weet je dat een van de koudste winters allertijden ook het warmterecord voor januari heeft. januari 1947 werd 17,2 graden gemeten in Maastricht. tijdje later weer strenge vorst! | Gewijzigd: 8 januari 2011, 12:23 uur, door JPP
zie wetteronline ed.
een weerliefhebber
hele maand januari afschrijven op basis van wat? Vind die uitspraken altijd erg gewaagd.
Ik heb een aantal weerkaarten bekeken en ik zie wat terugkeer van de winter rond de 20ste en 21ste van januari.
Laten we hopen dat het doorzet en een koude frebuari tegemoet komen met veel sneeuw en ijs. Hellman getal over januari is nu 0,0.
En zo zie je maar weer over het jaar 1947: in een strenge winter kan het ook een periode zeer zacht zijn
proficiat! En geniet van je dag
Maar het is wel echt waar!
En bedankt
Dat soort informatie geeft weer een beetje hoop!