http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=20...amp;type=expbld
Het is geen storm maar morgen lijkt me nou niet bepaald een dagje om de hele tijd buiten te zitten ...
heheh nou eeeh neeeh niet echt 20/25 ( 5/6 beaufort) is een lekker briesje.. ( kom uit de watersportwereld )
buiten zitten zou ik niet doen.. das te koud.. maar ook boven land is deze wind niet echt bijzonder....regelmatig op het water geweest met dat soort wind.( dan begint het namelijk net ) Verwacht overigens niet dat het ver in het binnenland hard zal waaien..
In Woerden zal het al een stuk rustiger zijn
Maar goed morgen is het gewoon een lekkere herfstdag met regen en wind..:)
Edit: het knmi geeft een kleine kans op onweer morgen! | Gewijzigd: 8 januari 2011, 00:37 uur, door smarkie
Nou ja Ik hoop dat EC het bij het rechte eind heeft bij de laatste run ...
welke kaart bedoel je bij EC want de kaart die ik nu bij EC zie is niet echt om blij van te worden..
( zondag 16 jan 12:00 run)
edt: snif ik heb vandaag al de filmpjes van december zitten kijken met de sneeuw...vroaghar.... | Gewijzigd: 8 januari 2011, 00:29 uur, door Callie-P
Dit baseer ik op de LT die in de kaarten wordt weergegeven!
South...
onweersbui.....i am in love right now
weather without storms is no weather at all.
( zondag 16 jan 12:00 run)
edt: snif ik heb vandaag al de filmpjes van december zitten kijken met de sneeuw...vroaghar....
De laatste 2 kaartjes dacht ik! De depressie schuift door naar het Oosten en de druk neemt toe dan boven Engeland waardoor we weer in een sterke N stroming komen en vooral op hoogte zie je de temp dalen ...
Tis natuurlijke lange termijn dus of het wat waard is :s
Ow ja zelf ook watersporter windsurfer! Noem bij 20/25 knopen gaat het best wel lekker hoor! Kan je klein zeiltje opzetten en toch hard knallen!
Nou ja in Frankrijk zie ik meestal slechts een pijl die aangeeft dat er 20/25knopen wind zal zijn maar meestal blijkt dat dan toch een 6/7 Bft te zijn gepaard met rukwinden van 70/80km/H maar waarschijnlijk is dat omdat de wind van over zee komt waardoor die meestal harder is dan van over land ....
EDIT: Het is hier nu ongeveer gestopt met regen maar wat een stortregen! Vriend in Aalter mat 6l in 1 uur tijd!
Uiteindelijk is er zo een 6/8l water gevallen in no time! dus mensen die in het Westen van Nederland wonen er komt wat aan
maar ja.. Nederland.. Niet wakker worden van het getik van de druppels op het dak.. je zal het wel horen
maar ja.. Nederland.. Niet wakker worden van het getik van de druppels op het dak.. je zal het wel horen
phahaha ik heb morgen ook wedstrijd maar we zijn waarschijnlijk maar met 10 of 11 spelers en onze keeper is op reis net als alle anderen die er niet zijn ....
Dus stiekem hoop ik op algemene afgelasting want als de scheids ter plaatste beslist wordt er zeker gespeeld bij ons :s ... kunstgras!
Ik ga ook slapen want morgen moet ik "vroeg op" 11u!
Dus stiekem hoop ik op algemene afgelasting want als de scheids ter plaatste beslist wordt er zeker gespeeld bij ons :s ... kunstgras!
Ik ga ook slapen want morgen moet ik "vroeg op" 11u!
Slaapwel
maja tis 3de klas.. maarja dan nog kan je wat goeie pleinen verwachten.. Maarja, helft van veld staat gewon weg 'onder water' (kan tog neit) Maar egt Er is al veeeeel regen gevallen.. Dit is typisch de benelux;. als het warm is veel neerslag.. kouder, is het dan meestal 'wat minder' neerslag
On topic
Ardennen meld +6 bij heldere hemel. Nog steeds zeer veel dooi water, Hoop dat ze in Limburg en OMG dat ze er wat mee kunnen met dat dooi water. In de Wallonië kunnen ze er niks meer mee. | Gewijzigd: 8 januari 2011, 01:55 uur, door pjotertje
Het blijft spannend, al ziet het er nu vrij troosteloos uit, maar er zijn dus nog kansen en (optimistische modus): de winter is nog niet voorbij .
Hieronder een kaartje wat niet echt bij Januari hoort... gewoon bijna geen vorst in een heel groot deel van europa..
Bij deze schrijf ik januari af voor een terugkeer van de winter...februari moet het gaan doen.. | Gewijzigd: 8 januari 2011, 08:42 uur, door Callie-P
Hmmm, kan er weinig van maken. Toevallig een kaartje met bovenluchttemperaturen geplaatst??
En nog ff iets, plaats gewoon een kaartje in z'n geheel, ga niet knippen en plakken.