Dus de echte winter is momenteel wel effe weg,zeker als we morgen die krachtige zuidwester gaan krijgen die momenteel in de queue zit.
Ik klaag nog niet over dooi omdat de echt serieuze dooi momenteel deze regio nog niet aandoet.
Hopelijk gebeurt dat dus vannacht/morgen.
Zijn die inmiddels zwart geworden sneeuwhopen en ribbeltjesijs hier ook mooi weg.
[
En de nieuwe voor Zaterdag
[
Winter 2011 krijgt het zwaar.
ben het niet met je eens, want er kan in Feb, en Maart nog een he-le-boel gebeuren!!
zowel positief als negatief natuurlijk
zowel positief als negatief natuurlijk
Heb nog hoop voor na de 20'de Januari.
Niet verkeerd voor ons weer-liefhebbers. Als er in deze winter-adempauze even geen winterse momenten zijn dan is een stormpje of iets dergelijks een leuke opvulling tijdens deze saaie weerdagen!
ja zeker mooi opvulling.. zie toch wel weer uit naar mooie winterdagen (blijft mijn favoriet)
Ik vind alles wel mooi, in het juiste maandje... behalve grijs en saai. Maar een dik pak sneeuw of dikke laag ijs, zou fijn zijn. Dat moment dat het begint te sneeuwen en dat die dikke prachtige vlokken langzaam een laag vormen blijft bijzonder!
GFS geeft voor morgen rond het middag uur windkracht 6 misschien 7 aan voor de kust...
Niet zo bijzonder...maar wel lekker om even uit te waaien op het strand
Het kuiltje met wind blijft hoofdzakelijk op de Noordzee en raakt een stuk van de kust...
Boven land is de wind ergens rond kracht 5 a 6..
maar goed er zullen ongetwijfeld wat flinke vlagen zijn...
Hier het kaartje... 1 streepje op de arrow is 10knts 2 20 enz een half streepje staat voor 5. ( je kan op internet genoeg schalen vinden om te kijken hoeveel knopen een bfrt is.
Overigens is dit het enige kaartje van de hele run voor morgen die deze wind van betekenis aangeeft. ( boven land) | Gewijzigd: 7 januari 2011, 22:46 uur, door Callie-P
jajaja elk excuus om alcohol in te slaan he
edit: als er nou niets gebeurt na de 21ste.. doneer je deze flessen dan ? | Gewijzigd: 7 januari 2011, 22:47 uur, door Callie-P
waar baseer je dit op ?
zou fantastisch zijn,maar denk dat jezelf ook wel weet dat t meer hoop dan werkelijk is
Het is geen storm maar morgen lijkt me nou niet bepaald een dagje om de hele tijd buiten te zitten ...