Vooruitzichten LANGE TERMIJN
vrijdag 14 januari tot en met vrijdag 21 januari
Grote kans op een aanhouden van het wisselvallige weertype, later in de periode waarschijnlijk wat lagere temperaturen.
bron: KNMI
ja die zaten er meestal wel goed op... o nee naast
hmmm benieuwd waar die zal eindigen... liefst nog20 erbij dan zat ik goed met mijn verwachting eeeh gokje | Gewijzigd: 7 januari 2011, 18:23 uur, door Callie-P
Zoals altijd lange termijn is gewoon onbetrouwbaar komen ze de ene run met 1050Hpa hoog op de oceaan de volgende komen ze met een hoop depressies en een WC ...
Het wordt gewoon afwachten tot ook EC binnen reken-termijn is en dan kunnen we vergelijken
Anyway, we krijgen voor de verandering eens een bult wind in plaats van een bult sneeuw.. Ook leuk
Lots
Het zijn windstoten. Blijkbaar gaat dan de schaal wel door
Nog steeds stevige windstoten morgen.
Maar hier is het heerlijk zacht lenteweer
:D
weet ik, maar om ff de negativiteit weg te douwen
ik blijf trouwens lekker positief, Wie weet wat eind januari, of zelfs Maart kunnen doen,
vaak komt er begin maart ook een koudere periode en juist dan komen er vaak actieve buien vanuit het noorden vanaf zee, tenminste, dat gebeurt vaak
weet ik, maar om ff de negativiteit weg te douwen
ik blijf trouwens lekker positief, Wie weet wat eind januari, of zelfs Maart kunnen doen,
vaak komt er begin maart ook een koudere periode en juist dan komen er vaak actieve buien vanuit het noorden vanaf zee, tenminste, dat gebeurt vaak
zo is het ,de winter is nog lang niet voorbij
:P nu pas?