Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Garfield, MT; McCone, MT; Valley, MT.

21 Sep 2024 02:32:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dickinson, KS; Ottawa, KS.

21 Sep 2024 02:32:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Harvey, KS; Sedgwick, KS.

21 Sep 2024 02:32:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Mitchell, KS.

21 Sep 2024 02:32:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Butler, KS; Marion, KS.

21 Sep 2024 02:32:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor McPherson, KS; Saline, KS.

21 Sep 2024 02:00:21

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Harvey, KS; McPherson, KS; Reno, KS; Sedgwick, KS.

21 Sep 2024 01:51:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor McPherson, KS; Marion, KS; Saline, KS.

21 Sep 2024 01:51:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor McPherson, KS; Rice, KS; Saline, KS.

21 Sep 2024 01:51:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Kingman, KS; Reno, KS.

21 Sep 2024 01:38:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Ottawa, KS.

21 Sep 2024 01:38:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Ellsworth, KS; McPherson, KS; Rice, KS; Saline, KS.

21 Sep 2024 01:38:22

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Edwards, KS; Pawnee, KS; Pratt, KS; Stafford, KS.

21 Sep 2024 00:19:33

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Edwards, KS; Kiowa, KS; Pawnee, KS; Pratt, KS; Stafford, KS.

21 Sep 2024 00:07:04

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Howell, MO; Texas, MO.

20 Sep 2024 23:49:51
Actueel
1 / 4

Wateroverlast

Bijzonder nat afgelopen jaar achter de rug

De OnweerOnline stormtracker

Bekijk de radar en volg het onweer

Het klets- en waarneemtopic

Deel jouw weerwaarneming!

Het Zomerdiscussietopic

Lees en schrijf mee!

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
Rutte31
Lid
Woonplaats: Gouda
Berichten: 2421
Lid sinds: 26 jul. 2008
7 januari 2011, 00:15 uur | Bericht #203606
Citaat van Calliep, vrijdag 7 januari 2011, 0:09 uur ja weet je.. de trend is ..als je daarover wilt spreken dat de opbouw van een HD gebied ( op de juiste plek) dus elke keer naar achteren wordt geschoven en dat onze LD gebieden termijn-trein elke keer langer wordt.

Op het moment dat dit naar voren komt in de de runs dan zie je een bij mij...maar die geef ik voorlopig nog niet..
Als we eerlijk zijn naar ons zelf moeten we niet langer kijken dan 7 dagen vooruit.. dat deden we eerst ook maar omdat we desperate op zoek zijn naar een winterherstart is de LT ineens weer een lichtje.. en dat is eigenlijk een beetje onszelf voor de gek houden..maar ja we willen zo graag

Heb je helemaal gelijk in, we moeten realistisch blijven op dat gebied, maar het speculeren blijft zo leuk he. Zeker als er weer iets leuks "in zicht" komt.
Maar er is nog een lange weg te gaan, maar die storing van eind volgende week zou volgens een betrouwbare Duitse bron toch de laatste zijn, ook al zou die opnieuw voorjaarstemperaturen met zich meebrengen
Rutte31
Lid
Woonplaats: Gouda
Berichten: 2421
Lid sinds: 26 jul. 2008
7 januari 2011, 00:20 uur | Bericht #203607
Citaat van Super Mario, vrijdag 7 januari 2011, 0:14 uur waar ik 15 minuten nog de waterstand van 4200 schreef, (Borgharen) is dit nu al bijna 4250! Een halve meter erbij in 15 minuten.

In België gaat 't al loos:
http://www.hln.be/hln/nl/9080/Wateroverlas...-Wallonie.dhtml
Waarom deze advertentie?
Henri_1
Lid
Woonplaats: Gent
Berichten: 1089
Lid sinds: 24 nov. 2010
7 januari 2011, 00:21 uur | Bericht #203608
Inderdaad GFS komt met een mooi scenario dat vooral voor de verder verloop van de maand zeer gunstig is!

Het hoog ligt nu nog net iets te veel naar het westen waardoor wij in N stroming komen met waarschijnlijk de nodige sneeuwval ... (lijkt een beetje op December) maar eens het hoog gaat opschuiven naar het westen wordt het steeds leuker ... stroming zal meer NO/O worden waardoor het veel kouder en vooral droger zou worden.

Dit alles is gewoon het gevolg van de GFS run maar ja of die daadwerkelijk uitkomt is een andere vraag maar ja er is toch weer een lichtje aan het einde van de tunnel !

Zou me niet verwonderen dat de kou nog zal vervroeg en verlaat worden in de komende runs en dat pas volgende week duidelijkheid zal komen OF die er komt en als die er komt wanneer ....

Ik persoonlijk blijf bij midden Januari

Oh ja iedereen realistisch blijven hé maarja het voorspellen vooraf is zo leuk
Woonplaats: Zutphen
Berichten: 343
Lid sinds: 21 dec. 2009
7 januari 2011, 00:24 uur | Bericht #203609
Citaat van Marcel32, vrijdag 7 januari 2011, 0:20 uur In België gaat 't al loos:
http://www.hln.be/hln/nl/9080/Wateroverlas...-Wallonie.dhtml


Heftig! Ben benieuwd hoelang deze stijging aanhoud.
Bekeuringen betaal ik nooit, want iets wat je krijgt hoef je niet te betalen.
glenneke
Lid
Woonplaats:
Berichten: 214
Lid sinds: 2 jan. 2011
7 januari 2011, 00:55 uur | Bericht #203612
net iets heel vreemd vernomen de afgelopen tijd is er een massale dierensterfte aan de gang 5000 dode vogels die dood uit de lucht kwamen gevallen daarbij komt ook nog de massale vissterfte van afgelopen dagen enz... men denk dat men weet wat hier de oorzaak van is het magnetisch veld van de wereld zou zich aan het keren zijn iets wat normaal om de 500000 jaar 1 keer voorvalt ondertussen dat het nu al 780000 jaar geleden is men is nu volop onderzoek aan het uitvoeren als deze voorspelling klopt wil dat zeggen dat het noorden het zuiden zou worden en omgekeerd bij het westen en oosten dit wil ook zeggen dat compassen voortaan niet het noorden meer zullen aanduiden maar wel het zuiden als deze voorspellingen uitkomen wilt het ook zeggen dat in nederland en belgie misschien binnen een paar jaar het noorderlicht elke dag tezien zou zijn ik sluit nog even af met dat dit ook onze seizoenen volledig mee van richting veranderd zomer zal winter worden en omgekeerd met lente en herfst
Henri_1
Lid
Woonplaats: Gent
Berichten: 1089
Lid sinds: 24 nov. 2010
7 januari 2011, 00:58 uur | Bericht #203613
Citaat van glenneke, vrijdag 7 januari 2011, 0:55 uur net iets heel vreemd vernomen de afgelopen tijd is er een massale dierensterfte aan de gang 5000 dode vogels die dood uit de lucht kwamen gevallen daarbij komt ook nog de massale vissterfte van afgelopen dagen enz... men denk dat men weet wat hier de oorzaak van is het magnetisch veld van de wereld zou zich aan het keren zijn iets wat normaal om de 500000 jaar 1 keer voorvalt ondertussen dat het nu al 780000 jaar geleden is men is nu volop onderzoek aan het uitvoeren als deze voorspelling klopt wil dat zeggen dat het noorden het zuiden zou worden en omgekeerd bij het westen en oosten dit wil ook zeggen dat compassen voortaan niet het noorden meer zullen aanduiden maar wel het zuiden als deze voorspellingen uitkomen wilt het ook zeggen dat in nederland en belgie misschien binnen een paar jaar het noorderlicht elke dag tezien zou zijn ik sluit nog even af met dat dit ook onze seizoenen volledig mee van richting veranderd zomer zal winter worden en omgekeerd met lente en herfst

Holi crap wil dat dan zeggen dat de Noordpool de zuidpool wordt ? Als dat waar is .....
Rutte31
Lid
Woonplaats: Gouda
Berichten: 2421
Lid sinds: 26 jul. 2008
7 januari 2011, 01:00 uur | Bericht #203614
Citaat van glenneke, vrijdag 7 januari 2011, 0:55 uur net iets heel vreemd vernomen de afgelopen tijd is er een massale dierensterfte aan de gang........

Zie topic:
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=23111
Woonplaats: haarlem
Berichten: 1310
Lid sinds: 23 jun. 2009
7 januari 2011, 01:01 uur | Bericht #203615
Citaat van glenneke, vrijdag 7 januari 2011, 0:55 uur net iets heel vreemd vernomen de afgelopen tijd is er een massale dierensterfte aan de gang 5000 dode vogels die dood uit de lucht kwamen gevallen daarbij komt ook nog de massale vissterfte van afgelopen dagen enz... men denk dat men weet wat hier de oorzaak van is het magnetisch veld van de wereld zou zich aan het keren zijn iets wat normaal om de 500000 jaar 1 keer voorvalt ondertussen dat het nu al 780000 jaar geleden is men is nu volop onderzoek aan het uitvoeren als deze voorspelling klopt wil dat zeggen dat het noorden het zuiden zou worden en omgekeerd bij het westen en oosten dit wil ook zeggen dat compassen voortaan niet het noorden meer zullen aanduiden maar wel het zuiden als deze voorspellingen uitkomen wilt het ook zeggen dat in nederland en belgie misschien binnen een paar jaar het noorderlicht elke dag tezien zou zijn ik sluit nog even af met dat dit ook onze seizoenen volledig mee van richting veranderd zomer zal winter worden en omgekeerd met lente en herfst
allereerst wil ik zeggen dat het een interessant stukje is.

en ten tweede zou ik maar leren hoe je comma's en punten moet gebruiken, want ik moest hem 2 keer lezen wou ik hem goed snappen.

en ten derde kan ik hiermee leven, omdat er geen menselijke slachtoffers vallen en geen total chaos.

zoals de bijbel dat zegt.
Life without freedom is no life at all.

weather without storms is no weather at all.
JanRB
Lid
Woonplaats: Winterswijk
Berichten: 102
Lid sinds: 16 dec. 2009
7 januari 2011, 03:06 uur | Bericht #203619
Citaat van smoke_soldier, vrijdag 7 januari 2011, 1:01 uur allereerst wil ik zeggen dat het een interessant stukje is.

en ten tweede zou ik maar leren hoe je comma's en punten moet gebruiken, want ik moest hem 2 keer lezen wou ik hem goed snappen.

en ten derde kan ik hiermee leven, omdat er geen menselijke slachtoffers vallen en geen total chaos.

zoals de bijbel dat zegt.


Dan hebben we het nog over de magnetische polen, niet over de geografische. De aarde helt dan nog steeds zo'n 23½ graad. Of dat veel zal wijzigen voor wat betreft de seizoenen valt nog te bezien. De magnetische noordpool is sowieso "aan het wandelen" en verschuift ieder jaar. Kompassen geven al heel lang niet meer het zuivere (geografisch gezien dan) noorden aan. Voor wat betreft verschijnselen als het noorderlicht: als de magnetische pool zuidwaarts trekt (aan onze kant van de aarde), vergroot dat inderdaad onze kansen op het zien van noorderlicht. | Gewijzigd: 7 januari 2011, 03:07 uur, door JanRB
Woonplaats: Noordwijk ZH
Berichten: 17
Lid sinds: 21 dec. 2010
7 januari 2011, 03:12 uur | Bericht #203620
Citaat van JanRB, vrijdag 7 januari 2011, 3:06 uur Dan hebben we het nog over de magnetische polen, niet over de geografische. De aarde helt dan nog steeds zo'n 23½ graad. Of dat veel zal wijzigen voor wat betreft de seizoenen valt nog te bezien. De magnetische noordpool is sowieso "aan het wandelen" en verschuift ieder jaar. Kompassen geven al heel lang niet meer het zuivere (geografisch gezien dan) noorden aan. Voor wat betreft verschijnselen als het noorderlicht: als de magnetische pool zuidwaarts trekt (aan onze kant van de aarde), vergroot dat inderdaad onze kansen op het zien van noorderlicht.


of zuiderlicht het is maar hoe je het bekijkt
mosw
Lid
Woonplaats: Elst/Best (door de week, overdag)
Berichten: 542
Lid sinds: 22 dec. 2009
7 januari 2011, 08:08 uur | Bericht #203623
Vooraf discussieren over mogelijke scenarios is bijna leuker dan het moment zelf....

In de GFS 00hr run zie je vanaf de 17e januari een Scandi hoog ontstaan..... De trend blijft zichtbaar, nu kijken of GFS gelijk gaat krijgen en wat het exacte moment gaat worden.

Interessant wordt ook wat dat hoogtelaag gaat doen.

pslv_11011700_0700.gif | Gewijzigd: 7 januari 2011, 08:10 uur, door mosw
JPP
Lid
Woonplaats: Workum
Berichten: 502
Lid sinds: 2 jan. 2009
7 januari 2011, 08:23 uur | Bericht #203625
Terschelling koudste knmi post! -2,2
hier nu -1,0

Temps NL
erik
Lid
Woonplaats: Purmerend
Berichten: 1055
Lid sinds: 26 jul. 2006
7 januari 2011, 08:26 uur | Bericht #203626
Goedemorgen allen

Nog flink wat reactie geweest op mijn idee om de GFS te laten voor wat die is.Na al die reacties blijkt dat ik nog duidelijker had moeten zijn,het gaat mij niet zozeer om GFS of ECMWF maar om het lange termijngebeuren.Tuurlijk zwabberen al die modellen maar dan vraag ik me werkelijk af wat het nut is van 4x per dag een LT van 16 dagen.Juist door het feit dat GFS 4x per dag een update draait (overigens ook kul,ze draaien elke 3 uur een run uit!!!) wordt de pluim springerig én ongeloofwaardig.
1 punt wat ik dan nog wel tegen GFS heb is dat ze gewoon veel onnauwkeurig meten,heb ik een paar dagen geleden al iets over gezegd maar daar hoor ik toch weinig over.De hoogste precisie bij GFS is bij ECMWF in gebruik als controlerun om de computers niet te zwaar te belasten,dat geeft al aan dat ECMWF een veel(2x) nauwkeuriger beeld van de atmosfeer maakt.
Het probleem is gewoon dat iedereen graag in die glazen bol wil kijken om achteraf te zeggen;"zie je wel,dat zei ik toch".
Nu wordt er gewoon te vaak verwezen naar de LT terwijl tegelijkertijd iedereen ondertussen 'weet' dat die zeer onbetrouwbaar zijn,ongeacht wie hem ook opstelt!!
mosw
Lid
Woonplaats: Elst/Best (door de week, overdag)
Berichten: 542
Lid sinds: 22 dec. 2009
7 januari 2011, 08:31 uur | Bericht #203627
Citaat van erik, vrijdag 7 januari 2011, 8:26 uur ...verhaal....


Daarom is het leuk om te discussieren over wat er zou kunnen gebeuren op LT.
Op de termijn van <5 dagen kunnen we discussieren over wat er gaat gebeuren.

Dit alles binnen de resolutie...... en het blijven verwachtingen....

G'morgen btw | Gewijzigd: 7 januari 2011, 08:32 uur, door mosw
mosw
Lid
Woonplaats: Elst/Best (door de week, overdag)
Berichten: 542
Lid sinds: 22 dec. 2009
7 januari 2011, 08:44 uur | Bericht #203628
Wat betreft de korte termijn: Ik lees dat EC weer een sneeuw moment verwacht rond 10, 11 januari. Dat heeft ook in de GFS gestaan.

Kan iemand dit bevestigen, cq waar kan ik de neerslagkaarten ed van EC vinden?
Woonplaats: Swifterbant
Berichten: 50
Lid sinds: 12 jul. 2010
7 januari 2011, 09:01 uur | Bericht #203629
Citaat van mosje, vrijdag 7 januari 2011, 8:44 uur Wat betreft de korte termijn: Ik lees dat EC weer een sneeuw moment verwacht rond 10, 11 januari. Dat heeft ook in de GFS gestaan.

Kan iemand dit bevestigen, cq waar kan ik de neerslagkaarten ed van EC vinden?


http://www.weeronline.nl/vakman-index/130/0

GFS geen sneeuw

erik
Lid
Woonplaats: Purmerend
Berichten: 1055
Lid sinds: 26 jul. 2006
7 januari 2011, 09:02 uur | Bericht #203630
Citaat van mosje, vrijdag 7 januari 2011, 8:31 uur Daarom is het leuk om te discussieren over wat er zou kunnen gebeuren op LT.
Op de termijn van <5 dagen kunnen we discussieren over wat er gaat gebeuren.

Dit alles binnen de resolutie...... en het blijven verwachtingen....

G'morgen btw


Dank je

De discussie vind ik ook leuk,maar gebruik dan niet de control of oper maar gebruik de average.Mijn ervaring is dat die er veel beter 'op' zit en de onnauwkeurigheid van de andere runs opheft waardoor je veel duidelijker de trend kan bekijken en dat laatste is wat je wilt bespreken toch?
mosw
Lid
Woonplaats: Elst/Best (door de week, overdag)
Berichten: 542
Lid sinds: 22 dec. 2009
7 januari 2011, 09:07 uur | Bericht #203631
Citaat van jaapverheij, vrijdag 7 januari 2011, 9:01 uur http://www.weeronline.nl/vakman-index/130/0

GFS geen sneeuw


Dat had ik gezien ja, maar wilde ECMWF vergelijken.
mosw
Lid
Woonplaats: Elst/Best (door de week, overdag)
Berichten: 542
Lid sinds: 22 dec. 2009
7 januari 2011, 09:11 uur | Bericht #203632
Update Ronald de Wildt:

Wat moeten we ermee?

Hiermee doel ik op de huidige ontwikkelingen en de verwachtingen zoals de Uitvoer die redelijk eenduidig voor de komende 7-10 dagen voorziet.

Allereerst moet vastgesteld worden dat mijn inschatting van een terugkeer van de winter nog 1e decade, een -veel- te voorbarige is geweest.
Aan de andere kant ga ik ook nog niet mee met het welhaast collectieve gevoel op veel weerfora dat we voor lange tijd naar patroon-omstandigheden gaan die doen denken aan de vele "anti-winter" jaren tot 2007.

Want de lange koude-periode die we achter de rug hebben sinds 3e decade november. Wordt toch met stijl afgesloten deze week, dit mn dan in de oostelijke gebieden. Daar lag t/m gisteren nog vrij algemeen een gesloten sneeuwdek, met ook deze week daar nog lage gemiddelde dagtemperaturen.

En ook actueel zien we de hardnekkigheid van de kou. Want nadat het vandaag in het uiterste zuiden tot 10 C is gekomen, in duidelijk zachtere lucht, zien we op dit moment in het noorden al weer een noordoostelijke wind met temperaturen rond de 1 C.
Uiteindelijk zal in het noorden en noordoosten pas in loop van zaterdagochtend de kou echt verdreven zijn, en lopen ook hier de maxima tot boven de 5 C op.

Komende 24 uur zien we lagedruk ten westen noordoostwaarts koersen.
Aan de achterzijde van het laag dat vandaag passeerde, is opnieuw koudere lucht ingestroomd en deze wordt morgen in de loop van de dag door passage van een warmtefront van de westelijke lagedruk op zijn beurt vervangen door veel zachtere luchtsoorten.

Komende avond en nacht wordt het meest droog met af en toe opklaringen, minima tussen 4 in het ZO tot -2 C in het NO.
Morgen passage van flink regengebied en maxima van 3 in het NO tot 8 C in het ZW.

Zaterdag valt op door de vele wind die er zal staan, uit Z/ZW richting, nog altijd onder invloed van het westelijke lagedruksyteem. Er valt enige regen, en de maxima lopen op van 6 C op de Wadden tot 10 C in het midden en zuiden.
In de loop van de avond bereikt ons echter een koufront, op moment dat lagedruksysteem een meer noordelijke positie heeft ingenomen.
En in de NW aanvoer stroomt dan opnieuw koudere lucht in, waarin het in de nacht naar zondag in het binnenland weer tot rond het vriespunt kan afkoelen.

Zondag t/m dinsdag profiteren we dan van de invloed van een trekhoog vanuit het westen dat zich in deze periode uiteindelijk ten oosten gaat positioneren. Meest droog weer, met in polaire lucht minima tussen +2/-2 C en maxima 2-6 C.

Dit alles in een grootschalig patroon dat geschetst kan worden door hogedruk boven Groenland en Z/O Europa, en lagedruk ten westen
Zorgt voor een zonale stroming, die zich vanaf woensdag lijkt te verscherpen. Dit omdat juist dan lagedruk zich nabij Ijsland gaat ophouden, en samen met continetale hogedruk zorgt dit voor een zachte en natte zuidwestelijke stroming.
Die er wellicht voor gaan zorgen dat tegen eind volgende week, in maritiem sub-tropische lucht, we maken krijgen met minima die niet of nauwelijks onder de 10 C zullen liggen.

Maar dit lijkt geen bevestiging van een spookbeeld van veel vorige winters die zich gaat herhalen.
Want de Uitvoer laat toch consistent vanaf de helft van de maand mogelijkheden tot verandering toe.
Lagedruk lijkt zich weer meer zuidwaarts te moeten gaan ophouden, vorming van westelijke hoogteruggen is in opties terug te zien, tevens sterkere hogedruk bij Groenland.

Daarom ook acht ik het niet waarschijnlijk, mede door het toch hardnekkige karakter van de (telkens terugkerende)koudere lucht op de korte- en middellange termijn, dat we voor lange tijd naar "zacht zonaal" zullen overschakelen.

Mvg, Ronald. | Gewijzigd: 7 januari 2011, 09:26 uur, door mosw
Woonplaats: Swifterbant
Berichten: 50
Lid sinds: 12 jul. 2010
7 januari 2011, 09:12 uur | Bericht #203634
Citaat van mosje, vrijdag 7 januari 2011, 9:07 uur Dat had ik gezien ja, maar wilde ECMWF vergelijken.
Misschien hier wat aan, volgens de temp, kansen op sneeuw
Terug naar boven
2 Gebruikers lezen nu dit topic, onderverdeeld in 2 gasten en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.876 topics, welke bij elkaar 448.465 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.604 leden.
Het nieuwste lid is Hazet54.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
2 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 22 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 22, lezen 2 mensen het topic "Winter 2010/2011 discussietopic deel 10".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Het Zomerdiscussietopic

Lees en schrijf mee!

De OnweerOnline stormtracker

Bekijk de radar en volg het onweer

Wateroverlast

Bijzonder nat afgelopen jaar achter de rug

Het klets- en waarneemtopic

Deel jouw weerwaarneming!

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden