lol gok zomaar dat iedereen daarop is gefocust...
- Feit is nu de huidige kaarten laten dat niet zien.. integendeel..
- Feit is alles kan... niet morgen maar volgende week kan alles weer volledig anders zijn
Die pluim is leuk maar je ziet die daling precies beginnen op het moment dat het begint te rommelen met hogedrukgebieden..En dit wordt dus in elke run naar achteren geschoven..
Op het moment dat we dit in de runs naar voren zien komen dan is er licht aan de horizon.. maar persoonlijk vind ik dat laatste stukje van de pluim te weinig waarde hebben....want we zien dit verschijnsel al een hele poos... ( aan het einde van de runs daling van temperatuur) | Gewijzigd: 6 januari 2011, 22:25 uur, door Callie-P
Voorbeeldje? Run van 10.00u vanmorgen gaf voor do.20-1 een temp van +8C. Nu 12 uur later zou het dezelfde dag op dezelfde tijd 0C worden.
Kan me voorstellen dat men dolgraag de winter weer ziet terugkeren maar dan moet het wel ergens op gebaseerd zijn.....
Ardennen krijgt het meeste, net daar waar de regen het minst welkom is ivm smeltwater.
Tendens nu is na de koduere periode na het weekend een nieuwe zachte periode gevolgt door een nieuwe koudere periode ... hoe koud is gewoon te ver weg!
ja idd.. is al 26cm ofzo gesmolten.. Minstens.. Dat moet veel wateer zijn man.. (ma gelukkig blijft die vieze regen hier weg)
Nee
Het gaat niet om het "staartje" van de run maar om wat er tussenin zit.
Lang niks meer van hem gehoord ik wil wel graag weten wat er hoger in de atmosfeer gaande is ....
Johann had van de week internet problemen, heb hem vandaag even gesproken maar ik zie hem nu ook niet meer online
Juist
Oké bedankt ik hield men hart al vast EC is nu al zo een zwabber model