Zie ik op de kaarten een depressie van over de Atlantische oceaan richting middellandse zee koersen denk ik yes NO wind paar dagen later wat zie ik op de volgende kaartjes ....
De depressie gaat tot de kust van Portugal denk dan HMMM ik keer gewoon terug ... trek die gewoon terug de Oceaan op volgens GFS!
Ik vraag me af is zoiets mogelijk ? nee toch ?
we blijven er gewoon bij ,ook met een beetje dooi
ik hoor steeds meer berichten uit mijn omgeving dat die winter wel weg mag blijven.
ik hoop dat we in feb weer kou kunnen verw888
Ik denk dat hoe langer dit weer zo duurt, hoe vaker je dat zal gaan horen. Mensen willen dan niet dat 'de winter opnieuw begint' en willen dan gelijk het liefst dat 'seizoen dat niet genoemd mag worden'. Begrijpelijk, maar ja, je kan er maar beter vanuit gaan dat de winter weer terug komt, is een kwestie van tijd denk ik. Ik ben nog niet helemaal verzadigd qua winterweer-gevoelens, zou nog graag even een flinke winterperiode zien deze winter...
Komaan wat een fail zeg! 5 dagen vooruit falen ze al :s ... wat dacht je van 10 dagen vooruit ?!
GFS is gewoon op lange termijn niet betrouwbaar net als alle andere modellen ...
wat ik wel interessant vind de komende dagen is de zeer zware uitval van kou die verwacht wordt over heel de VS ... ook het Oosten wat meestal voor ons geen goed teken is maar naar het midden/einde van de maand zou het daar gaan opwarmen wat ik persoonlijk wel als een goed teken zie ...
Ik ga even in de gaten houden en misschien is er toch een verbinding tussen weerpatronen hier en in de VS!?
Dan ben ik van mening dat ze dan maar in een soort van winterslaap gaan en dan maar ontwaken als de lentediscussie topic zich aankondigt.....
idd nog zeker 2 maand winter
Het kan wel regenen in ons kikkerlandje maar uren achter elkaar sneeuwen... ho maar
Maar afwachten wat het na 17 / 18 Jan word, laat die temps maar weer gauw zakken.
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait