maar gelieve geen plaatje quoten !
Sorry, zal er aan denken.
Edit: het hoog en laag andersom bedoel ik dan.
Nee nu is het niet echt gunstig lijkt mij.
Goeie tip. Ik zie het. Laat maar.
Bedankt! Dan toch maar een groot krachtig Scandihoog!
Haha, lol! Had je die in je lijstje staan dan... Een t-max maximaal van 19,2?
Iets in die geest wel ja haha,.. maar aan het einde van de winterperiode is dat best mogelijk lijkt mij.... Heb al een hoop rare dingen gezien ondertussen
Toch lijkt het op langere termijn kouder te worden, ookal is het gezien de kaartjes van de sahara tsunami niet echt duidelijk waar die kou vandaan gaat komen.
Misschien via een omweg uit Rusland. | Gewijzigd: 6 januari 2011, 16:18 uur, door mosw
Ah ok, ja moet niet snel iets uitsluiten want je weet maar nooit idd. Maar om nou te zeggen / denken dat de kans groot is? Neen... Maar zou toch mooi zijn als je er een paar punten mee kan scoren, we zullen zien!
LOL, das wel een hele ernstige verwachting.
Edit: Is voor storm of orkaan...... | Gewijzigd: 6 januari 2011, 16:38 uur, door arjanbruggink
Edit: Is voor storm of orkaan......
Donderdag namiddag en avond moet plaatselijk rekening gehouden worden met sterkere wind. Hierbij zijn er windstoten tussen 60 en 75 km/u, plaatselijk meer. De wind komt uit het zuidwesten.
Vind het een beetje rare waarschuwing. Volgens de kaartjes zal de wind tijdelijk veranderlijk zijn aan de kust en is er meest kans op rukwinden in het zuiden en zuidoosten van het land.
Slootkanten,plekken waar de sneeuw dik lag en beschutte graslandjes liggen nog onder een dikke laag sneeuwijs.
Denk dat het nog wel een dag of drie duurt voor hier ook de rijbak en kleine weilandje voor de paarden weer begaanbaar zijn.
Onder de plassen zit momenteel nog een spiegelgladde en zeer dikke ijslaag die bij de huidige(ca twee graden Celsius) temperaturen geen haast maakt met verdwijnen.