Binnenkort zit EC ook binnen de mogelijk omkeer op vlak van voorspelling ... (nu nog te ver weg)
Dus wanneer ook EC daarover gaat berekenen zullen we wel wat meer weten maar GFS nu komt steeds opnieuw met Ijsland of Scandihoog op lange termijn dus dat zit al goed maar het zwabbert toch nog te veel :s
Zal voorlopig ook nog wel blijven zwabberen...maar goed, zoals al eerder vermeld, als de trend maar eens duidelijk zichtbaar wordt zijn we op de goede weg...het weer houdt zich toch niet aan de afgesproken datum
Laat de dooi maar komen en afrekenen met de sneeuwresten, dan kan ik met de auto even lekker door de wasstraat en daarna mag het opnieuw beginnen, maar dan hopelijk alleen vorst en niet meer die gladheid.
Hier valt het met de ijzel nogal mee, maar toch raad ik iedereen aan voorzichtig te zijn. You never know.
Het valt trouwens wel op dat de nieuwe winterinval steeds verder naar de toekomst wordt verschoven; voor het moment niet zo erg, maar ik hoop toch wel dat Koning Winter nog even mag terugkeren, al was het maar voor de schaatsliefhebbers onder ons (daar reken ik mezelf niet toe, maar ik gun het de liefhebbers van harte)
fijne dag ieder
het weer nu is grijs niet glad en ongeveer rond de 5 graden. tijd geleden dat het s'morgens al zo "warm" was.
hoop op nieuw vries weer en vanaf 28 januari rond een uur of 17:00 mag het van mij gaan sneeuwen. als de boot nog maar vaart haha.
groeten marieke
Edit: lees net dat de mexicaanse griep ook weer terug is. griezelig
Zwabber zal blijven, maar de trend tot drukstijgingen vanaf 2e decade januari is duidelijk.
Wie de onzekerheid omarmt wordt grenzenloos gelukkig.....
| Gewijzigd: 6 januari 2011, 09:23 uur, door mosw
[/quote]
Ik zou graag willen dat de winter weer snel terug keert van mexicaanse griep krijgen we geen sneeuw
Hier aan de kust ist t nou ook al 4 graden boven nul ik hoor alweer dat veel vogeltjes babbels krijgen.
Citaat van sanwa78, donderdag 6 januari 2011, 9:00 uur Edit: lees net dat de mexicaanse griep ook weer terug is. griezelig
Even ter geruststelling (en verder moeten we het in dit topic denk ik maar laten rusten...) Lees dit!
| Gewijzigd: 6 januari 2011, 09:33 uur, door Tyshane
Zeker! Dat wordt inderdaad een natte bedoening, een hoop regen dus. Ik denk dat ze in de Ardennen, maar ook in Nederland rond de rivieren, zeker nog wat smeltwater te verwerken krijgen. Wat dat betreft kan dat maar beter geleidelijker gaan...
Wachten wordt op de volgende koude-inval want hier is geen lol aan.... | Gewijzigd: 6 januari 2011, 09:50 uur, door erik