Ja ik zag het ook net, gelukkig mogen we dat nog niet te serieus nemen. Maar mocht het uitkomen, woensdag en donderdag 10°C-11°C voor heel Nederland.
Het zal er wel glad om worden want grond temp is ver beneden 0 gr. temp. is zelfs iets gedaald -1,8 gr nu.
Uitgegeven: 5 januari 2011 23:18
Stond er al een tijdje hoor, lees maar een paar post terug
Uitgifte tijd op site is eigenlijk update tijd.
Pag 27 van dit topic en toen stond het er ook al tijdje. | Gewijzigd: 5 januari 2011, 23:40 uur, door Brisk
deze berekent een stevig hogedrukgebied boven scandinavië met kern 1055 hPa !
deze berekent een stevig hogedrukgebied boven scandinavië met kern 1055 hPa !
plaatje | Gewijzigd: 5 januari 2011, 23:48 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Eem wat spiekers deur de zool rammen, en hoppa. Ie kunt de straoten op!! Of de ijzers onderbinden wat ik al eerder zei.
Heb eem heuzevurrels om de scaun doan wol wel. maar tis goed glad. zal wel problemen geven straks in de spits.
Edit: GFS geeft voor volgende week een boel wind aan! Dat zijn we niet meer gewend... | Gewijzigd: 6 januari 2011, 00:34 uur, door Eilander
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Wordt veel boertjes laten voor Moeder Maas.... | Gewijzigd: 6 januari 2011, 01:36 uur, door Rutte31
Binnenkort zit EC ook binnen de mogelijk omkeer op vlak van voorspelling ... (nu nog te ver weg)
Dus wanneer ook EC daarover gaat berekenen zullen we wel wat meer weten maar GFS nu komt steeds opnieuw met Ijsland of Scandihoog op lange termijn dus dat zit al goed maar het zwabbert toch nog te veel :s