Sneeuw en onweer hebben we vorig jaar gehad, februari maart ofzo weet het niet meer.
Dat is ook wel leuk.
maar dit vind ik wel erg leuk, alle drie de katten zaten met een dikke staart op de bank verschrikt te kijken.
Hoe vaak zul je de nederlandse vlag zo zien boven de wadden
Als je je monitor niet kantelt is het de Franse vlag | Gewijzigd: 5 januari 2011, 21:42 uur, door Brisk
Hoe vaak zul je de nederlandse vlag zo zien boven de wadden
Daar hebben ze een andere flag hoor.
Temp loopt iets op -2,1gr luchtdruk zakt snel. 999.762 hPa. z.z.o wind neemt sterk toe.
Klopt maar ligt er aan wat de temp. op grote hoogte is. denk toch dat het front sterker is en gaat doorschuiven.
Ja het echte front heeft bijna het zuiden van België bereikt, zal nog even duren voor het hier is.
En ondertussen blijft de temperatuur maar stijgen, nu 2°C. | Gewijzigd: 5 januari 2011, 21:51 uur, door WimBaens
Beter te laat dan nooit. ze spelen op safe
Nou, kzal het voor je in de gaten houden. Over niet al te lange tijd moet er wat vallen (volgens Buienradar dan hè)
1e front lijkt te verbrokkelen Als ik de satellietbeelden zo zie zou ik denken dat die koude lucht die nu tussen IJsland en Scandinavië naar ons toe stroomt wel erg veel massa heeft en een hele mooie krul lijkt er ook in te ontstaan.
Ok cool! Kan je misschien beter deze gebruiken? http://www.onweer-online.nl/weerkaart/neerslag/148/ het intensiveert wel iig.
Toch reken ik rond middernacht ook nog op neerslag. bewolking neemt toe daarom steiging van temp. dus afw. wat voor ongemakken uit die bewolking kan vallen.