hij is af YESSSSS http://www.NED3D.nl
Gaaf , maare waar zijn mijn filmpje
Elke week test metro een gadget. Deze week de Panasonic HDC-SDT750, te koop vanaf 949 euro op internet weet tweakers.net.
Wat is het?
Een videocamera met bijgevoegde 3D-lens, waarmee het mogelijk is om je eigen filmpjes met diepte op te nemen. Volgens Panasonic is het de eerste 3D-camcorder in de wereld die bovendien makkelijk te bedienen is.
Waarom kopen?
3D is in en Panasonic probeert voorloper te zijn met een divers aanbod van tv’s die daarvoor geschikt zijn. Met deze camcorder kunnen nu vakantiefilmpjes met diepte worden gemaakt. De bediening is inderdaad vrij simpel en opnemen gaat soepel. De bijgeleverde 3D-lens is gemakkelijk aan te brengen. Wel mag je niet te snel bewegen voor goede opnames, dus het filmen van een autorace is wat lastiger. Wel mooi is het filmen van steden of landschappen. Het is wel wennen om jezelf in 3D terug te zien, maar dat heeft ook iets heel leuks.
Waarom niet kopen?
Zonder 3D-tv heb je weinig aan dit apparaat.
Must-havefactor: *****
Bron: MetroNieuws.nl | Gewijzigd: 22 januari 2011, 11:28 uur, door RayZor
Zonder 3D-tv heb je weinig aan dit apparaat.
slechte review
ik heb geen 3d-tv nodig voor deze camera
ik heb geen 3d-tv nodig voor deze camera
Meen je niet, wel jammer dat ik er nog geen geld voor hebt, heb zoals je weet net die 3D projector gekocht, moet verlopig even rustig aan doen met het geld
| Gewijzigd: 27 januari 2011, 20:46 uur, door RayZor