Vogels door slecht weer,vissen en andere waterdieren door vervuiling door ONS MENSEN.Ik denk(hoop)dat het puur toeval is dat dit tegelijkertijd plaatsvindt.
Jahaa! Dihydrogeenmonoxide, het hoofdbestandsdeel van zure regen! Zeer dodelijk en op meer plekken aanwezig dan je zou denken! Volledige inademing van dit goedje is binnen een paar minuten dodelijk en het kan zeer nare brandwonden veroorzaken.
Ik pleit voor een Dihydrogeenmonoxide-vrije samenleving!
Denk daar maar eens over na
Dat gebeurt alleen in, The Happening.
Hier een stukje uit 1866.
http://leiden.courant.nu/index.php?page=1&...af=14&y=386
Geweldig stukje trouwens, vooral hoe het geschreven is...
Daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen: ik zou ook liever verse vis lusten, in hoeverre ik überhaupt al vis eet.
Maar goed, al het andere vind ik gewoonweg creepy, en ik hoop dat er gauw een verklaring voor komt, want normaal is het echt niet meer.
Beetje uitlaatgassen (NOx, CO2 en een beetje roet, niet veel anders dan wat er bij een dieselauto uit de uitlaat komt), maar de strepen ontstaan door het condenseren van de waterdamp wat vrij komt bij verbranden van de kerosine. Ik zou niet zeggen dat jer met je bakkes in moet gaan staan, want echt gezond is het niet, maar je gaat er ook weer niet acuut dood aan hoor, dat is echt onzin..
We staan met zijn allen elke dag weer in de file, en maken ons eigenlijk nooit zorgen dat we daar elkaars uitlaatgasen aan het inademen zijn. Vogels zitten ook gewoon lekker op de lantaarnpalen te genieten van het uitzicht en vallen niet elke dag dood neer langs de snelweg...
Ik werk op Schiphol en het wemelt er van de vogels op het midden terrein (waar weinig MENSEN mogen komen),heel veel Kouwen, ook relatief veel Buizerds en torenvalkjes (veel muizen, konijnen en hazen leven in de graslanden rond de start en landingsbanen.. allemaal voedsel voor de vele roofvogels die op en rond Schiphol leven), Kraaien, eksters, aalsgolvers, zwanen, ganzen, spreeuwen, noem maar op. Het valt gewoon op zoveel vogels als er te vinden zijn op Schiphol, en op de grond hele kolonies konijnen en hazen. Die hebben duidelijk geen last van de kerosine, en de beesten zien er over het algemeen goed gezond uit, vooral de hazen die hier lopen zijn opvallend groot (zo groot als een middelgrote hond zeg maar, golden retriever size)..
Maar goed ik draaf weer door geloof ik, ik wil alleen maar aangeven dat de uitlaatgassen van vliegtuigen zeker niet de oorzaak zijn dat vogels massaal dood neervallen, anders hadden op schiphol, een van de 5 drukste luchthavens van europa, nooit zoveel vogels kunnen leven.
Lots
Ik pleit voor een Dihydrogeenmonoxide-vrije samenleving!
http://www.bloggen.be/evo_believer/archief.php?ID=138614
Lots
Zeker zevenhonderd tortelduiven zijn sinds 1 januari dood aangetroffen in de Italiaanse stad Faenza, zo'n vijftig kilometer ten zuidoosten van Bologna. Dat stelt een Italiaanse vogelbeschermingsorganisatie. Wetenschappers doen onderzoek naar de doodsoorzaak, maar volgens Nadia Caselli van de vogelbescherming hebben de dieren te veel zonnebloempitten gegeten waardoor hun lever en nieren beschadigd zijn geraakt. De pitten zijn voornamelijk afval van een nabijgelegen olieraffinaderij. Onlangs werden ook de Verenigde Staten en Zweden getroffen door massale vogelsterfte. De doodsoorzaak daar is nog onduidelijk, maar sommigen denken dat vuurwerk de boosdoener is.
Bron: Nieuws.nl
Onweersdagen: 0
Wel mee eens ja, het valt me trouwens op dat het de laatste twee dagen erg rustig is qua neerstortend fauna, wellicht dat alles toch nog goed komt met de wereld! Pfff... * is opgelucht*
Note;
Afgelopen zomer keek ik 's avonds naar buiten en toen zag ik ineens een oranje bal met een staart door de lucht vallen. Dit bleek een meteoriet te zijn geweest die in de dampkring verbrandde. Veel mensen hebben dit toen gemeld en gezien. Het gekke is echter dat de wetenschap dit niet van te voren had gemeld Daarna werd er ook met geen woord meer over gesproken ( doofpot ? )
Afgelopen zomer keek ik 's avonds naar buiten en toen zag ik ineens een oranje bal met een staart door de lucht vallen. Dit bleek een meteoriet te zijn geweest die in de dampkring verbrandde. Veel mensen hebben dit toen gemeld en gezien. Het gekke is echter dat de wetenschap dit niet van te voren had gemeld Daarna werd er ook met geen woord meer over gesproken ( doofpot ? )
Is dat zoo raar dan? Ik zie elke zomer wel een grote vallende ster of metoriet naar beneden komen... ik zou niet weten waarom de wetenschap dat zou moeten onderzoeken? gebeurt dagelijks met kleintjes(metioren) en wat minder vaak verbrandt er een grotere in de dampkring die soms zelfs de grond halen(metioriet). De oorzaak van metioren en metiorieten zijn bekend. Dus waarom zou dat verder onderzocht moeten worden door de wetenschap?
die onderzoeken zijn ook 1 en al propaganda de oorzaken halen ze niet eens naar buiten, ik denk dat dit door de HAARP komt.
Friday, 07 January 2011 14:15
Veranderingen in het aardmagnetisch veld kunnen niet alleen aardbevingen en vulkaanuitbarstingen helpen voorspellen, ook hebben ze invloed op bijvoorbeeld hersengolven en het zenuwstelsel van aardbewoners.
Vanochtend vroeg kwam een zonnewind in aanraking met het aardmagnetisch veld, wat resulteerde in een G1-klasse geomagnetische storm.
Intens poollicht
Er was sprake van zeer helder poollicht. Kjetil Skogli wist het fenomeen in Tromsø, Noorwegen vast te leggen. “De aurora was eerst vrij zwak, maar ontwikkelde zich al snel in diverse spectaculaire golven met zeer heldere stralen,†aldus Skogli.
De lichten waren zo intens dat ze zelfs in Noord-Ierland gezien zijn. De zonnewind blijft aanhouden en zorgt voor extreme pieken in de magnetosfeer (onder).
Magnetisch veld beïnvloedt fysiek en emotioneel
Studies hebben volgens het Global Coherence Initiative aangetoond dat veranderingen in het aardmagnetisch veld leiden tot veranderingen in de hersenen en het zenuwstelsel; prestaties, geheugen en andere taken, bovenzintuigelijke percepties, synthese van voedingsstoffen in planten en algen, zelfs sterfte, depressie en zelfmoord. De plotselinge mysterieuze sterfgevallen onder vogels, vissen, zeehonden en andere diersoorten van de afgelopen week kunnen hier een plausibel gevolg van zijn.
Veranderingen in het geomagnetisch veld beïnvloeden het ritme van het hart veel sterker dan alle andere fysiologische functies die tot nu toe bestudeerd zijn.
spaceweather