De duiven hadden blauwe vlekken in de snavel. Dat zou kunnen duiden op vergiftiging of zuurstoftekort.
ok, heb ze net gebeld, (opa en oma )
maar dit gaan wij (en ongetwijfeld de dierenarts) wel ff serieus nemen
De mysterieuze apocalypse-achtige dodedierentaferelen hebben ons land bereikt. In een Alkmaarse sloot zijn tientallen dode vissen aangetroffen. Extra opvallend is dat het vooral om grote karpers gaat.
De dierenambulance van Noord-Kennemerland heeft maar liefst zeventig dierenlijken uit het water gehaald. De ambulancemedewerkers tasten volledig in het duister over de doodsoorzaak, zo meldt Webregio.
De hele aardbol wordt inmiddels geconfronteerd met dode dieren. Vandaag kwamen in Italië nog zo'n 8.000 duiven levenloos uit de lucht gevallen en gisteren spoelden 40.000 dode krabben aan op de Britse kust. Eerder werden in Amerika al extreem veel dode vissen en vogels gespot.
Bron: pownews | Gewijzigd: 7 januari 2011, 19:32 uur, door Brisk
Chemtrails achter vliegtuigen bestaan voor 99% uit H2O... hetzelfde spul als wat uit de kraan komt.. WATER! Allemaal onzin dus..
Lots
http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Suicidale-vogels/
Bizar
Hier een stukje uit 1866.
http://leiden.courant.nu/index.php?page=1&...af=14&y=386 | Gewijzigd: 7 januari 2011, 21:51 uur, door punky
Hier een stukje uit 1866.
http://leiden.courant.nu/index.php?page=1&...af=14&y=386
hmmm interessant stukje als je dat zo leest lijkt het al eeuwen bezig te zijn
mischien blaast de media alles wel op??
mja het is dan alsnog vreemd dat ze er dan nu opeens mee komen ??
aja het is wel ideaal voer voor de aluhoedjes
mischien blaast de media alles wel op??
mja het is dan alsnog vreemd dat ze er dan nu opeens mee komen ??
aja het is wel ideaal voer voor de aluhoedjes
Misschien niet dat ze het opblazen (als in; verzinnen), maar als het normaal gesproken niet in het nieuws komt en nu wel, omdat men denkt dat er wat groters aan de hand is, kan het wel lijken alsof er meer aan de hand is dan normaal. Media-aandacht kan zo nog meer aandacht in de hand werken. Misschien is het dus even erg als normaal, zou op zich een opluchting zijn. Op zich blijft het wel ideaal alu-hoedjes voer. Iemand enig idee hoe je er zo één vouwt? Heb wel al een rol folie.
het heeft er volgens hem niets mee te maken en de duifjes hebben ook geen blauwe vlekken in hun snavel
gewoon toeval dus
toch blijft het bizar | Gewijzigd: 7 januari 2011, 22:44 uur, door gerard van den brink
Dat er dagelijks dode vogels neervallen OK, heel normaal. Maar dat ze met heel der zwermen uit de lucht komen gevallen. Dat is niet meer normaal.
Misschien is er iemand die chemisch oorlogje wil spelen of zo? Is maar een hypothese, hecht er vooral géén waarde aan!
Maar ja, ik maak me er niet te druk over (doe m'n best daar altijd voor)....shit happens?
Er gebeuren zoveel dingen om ons heen die eng, dodelijk en naar zijn. En de media weet daar altijd nog wel een extra swing aan te geven.
Maar 't blijft natuurlijk wel heel raar? Het lijkt me ook wel erg naar, als je in eens honderden dode vogels om je heen neer ziet vallen....
Ow ja ging me er niet druk over maken....hahaha doe ik het bijna toch
Groet, Patries
Wacht maar, morgen zien we de olifanten misschien wel door de lucht vliegen. Alles is nu precies toch mogelijk niet?
Je weet nooit wanneer het afgelopen is hè
Ochja als het maar snel gaat en als we dan ook maar allemaal tegelijk gaan is het maar half zo eng.
Hoewel ik normaal redelijk nuchter ben en blijf begin ik dat met die vogels en die vissen toch maar eng te vinden.
*Bijbel erbij pakken doet en alu hoedje opzetten doet*
Was in Australië toevallig het water rood? Dan kunnen we binnenkort een sprinkhanenplaag verwachten.
Ben ook blij dat ik niet de eerstgeborene ben.
*Bijbel neerlegt en alu hoedje afzetten doet*
Sprinkhanenplaag is pas na de opname, dus nog niet aan de orde
Verder denk ik dat het wel meevalt.
Nu er een aantal gevallen achter elkaar zijn, wordt het allemaal een beetje opgeblazen denk ik.
Dit zal vroeger vast ook vaak genoeg gebeurd zijn.