als er een doemsdag komt zag die er heel anders uit ! wees rieeel.
dierensterfte is er overal, alleen dat het nu groot in het nieuws is geweest, volgende maand is iedereen het weer vergeten.
( hoop ik )
hmm nou er komen elke dag nieuwe gevallen bij... Kijk als het nou 1 keer gebeurt oke... Maar bekijk de kaarten is waar het allemaal al is gebeurt. Dan is er toch zeker wel iets vreemds aan de hand. Hoeft niet gelijk een doom scenario te zijn, maar dat er iets gebeurt is duidelijk
Ja, maar er wordt sowieso enorm veel gespeculeerd en dit is natuurlijk een situatie die zich daar enorm goed voor leent. Ben ook benieuwd naar de uiteindelijke oorzaak en hoop dat er snel wat duidelijkheid komt en wat het verband is, want die is er wel lijkt me zo, deze incidenten kan je gewoonweg niet los zien van elkaar denk ik...
Als het hierbij blijft zal iedereen het volgende maand wel weer vergeten zijn ja, maar daar gaat het nou juist om, wat nou als dit meer en meer gebeurt, logischerwijs zijn er mensen die hier zeer onprettige gevoelens en gedachten bij hebben.
Sommige theorieën die er worden beschreven kan ik wel begrijpen, omdat die nog best reëel zijn zeg maar.
Dit is de link: http://xandernieuws.punt.nl/?id=617823&...l_archief=&
nr. 3,4,5 en 8,9 lijken mij de meest reële theorieën die er nog best wel is mee te maken kunnen hebben.
best creepie idd
Inderdaad de media hecht er "weinig" aandacht aan maar als het nog zo een paar daagjes doorgaat hoor je niets anders meer in het nieuws. Ik vind het allemaal nogal raar en vooral dat me ook opviel hoeveel aardbevingen er de laatste tijd zijn. (kan ook zijn omdat er vroeger zoveel aandacht van de media ervoor is)
Volgens mij zijn volgende oorzaken plausible!
vulkaan
Amerika en andere landen zijn weer bezig met 1 of ander nucleair gedoe en we mogen het niet weten en daarom is er ook zo weinig media aandacht...
Verplaatsing van het magnetisch veld ...
Inderdaad de media hecht er "weinig" aandacht aan maar als het nog zo een paar daagjes doorgaat hoor je niets anders meer in het nieuws. Ik vind het allemaal nogal raar en vooral dat me ook opviel hoeveel aardbevingen er de laatste tijd zijn. (kan ook zijn omdat er vroeger zoveel aandacht van de media ervoor is)
Volgens mij zijn volgende oorzaken plausible!
vulkaan
Amerika en andere landen zijn weer bezig met 1 of ander nucleair gedoe en we mogen het niet weten en daarom is er ook zo weinig media aandacht...
Verplaatsing van het magnetisch veld ...
En 2 dan ik heb het ook gehoord die schokgolven dacht dat mijn mobiel afging maar er kwam geen berichtje,,
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2011/01/d...n_in_itali.html
Thursday, 06 January 2011 10:58
Wetenschappers hebben geconstateerd dat de magnetische noordpool richting Rusland verschuift en het eerste vliegveld dat daar directe hinder van ondervindt is Tampa International Airport in Florida.
Het vliegveld heeft haar primaire start- en landingsbaan tot 13 januari afgesloten om numerieke indicatoren opnieuw aan te brengen op elk einde van de baan en de bewegwijzering van de taxibaan te veranderen vanwege de verschuiving van de lokatie van het magnetische noorden van de Aarde waar rekening mee dient gehouden te worden.
De Federal Aviation Administration (FAA) eiste dat de start- en landingsbanen werden aangepast omdat zij rekening moet houden met het rapport dat uitgegeven werd door het National Geographic News, welke aangeeft dat de aardmagnetische pool geleidelijk aan zo'n 65 kilometer per jaar richting Rusland verschuift.
Bron: TBO.com
Heeft dit er misschien mee te maken. (pole shift). De vogels vliegen toch ook via magnetisme??
Dat de magnetische polen langzaam verschuiven is al jaren bekend, ook op Schiphol zijn baan aanduidingen gewijzigd als gevolg hiervan. De banen 19L/01R en 19R/01L zijn sinds de polderbaan in gebruik is gewijzigd in 18L/36R en 18C/36C de polderbaan is 18R/36L (18 rechts/36 links), wat voorheen 19R/01L was is nu 18C/36C(center), 19 stond voor richting 190, 18 voor richting 180 (pal zuid), 36 voor pal noord (ze hadden ook 00 kunnen kiezen, maar dat is wat onduidelijk in de radiocommunicatie, vandaar 36).
Zo bijzonder is het dus niet, het gebeurd wel vaker dat baan aanduidingen worden gewijzigd, omdat het teveel is afgeweken van de werkelijkheid.
Als het zo heel langzaam verschuift kan ik me niet voorstellen dat vogels daar nu ineens zo'n last van hebben, dan zou je in de loop der tijd een gelijdelijke toename moeten zien van dit soort vogelsterftes, en niet ineens zo'n piek als we nu beleven. De vogelsterfte zal een andere oorzaak hebben. Die in Arkansas zou weer gerelateerd kunnen zijn, omdat daar in deze tijd van het jaar nog best heftige onweersbuien kunnen voorkomen.. als zo'n zwerm vogels in een nachtelijke tornado (ze hebben hem dus niet kunnen zien aankomen) naar 10km hoogte worden gezogen gaan ze eenvoudigweg dood aan zuurstof gebrek, en dan zie je ook niks aan de buitenkant, alles lijkt in orde, maar ze zijn wel morsdood.
Lots
moest gelijk hier aan denken
die kan je mss best naar een dierenarts brengen en hen hierover vertellen ofzo ? kan je hen ook vragen of ze even willen kijken of deze ook blauwe vlekken hebben in de snavel ...
Onweersdagen: 0
zal morgen waarschiijnlijk gebeuren.
k'heb er zelf nog niet echt naar gekeken,
bedankt voor de tip trouwens, zal het zo ff tegen ze zeggen
EDIT: maar wat hebben blauwe vlekken er dan precies mee te maken? | Gewijzigd: 7 januari 2011, 18:42 uur, door gerard van den brink
komt uit men laatste nieuwsbericht
De duiven hadden blauwe vlekken in de snavel. Dat zou kunnen duiden op vergiftiging of zuurstoftekort.
Onweersdagen: 0
http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Suicidale-vogels/