valt me wel op dat er op het nieuws nog weinig aandacht aan wordt gegeven !! maar ja laten we de burger maar lekker dom houden hé !!! (net zoals de brand in moerdijk...nee hoor..geen gevaar voor de volksgezondheid maar laat je hond niet uit ,eet geen groente uit je tuintje en laat de kinderen voorlopig maar ff niet buitenspelen ...ja hoor !?!?!)
Ruk.
Dus huh...
@ Ruk, je hebt helemaal gelijk hoor!
valt me wel op dat er op het nieuws nog weinig aandacht aan wordt gegeven !! maar ja laten we de burger maar lekker dom houden hé !!! (net zoals de brand in moerdijk...nee hoor..geen gevaar voor de volksgezondheid maar laat je hond niet uit ,eet geen groente uit je tuintje en laat de kinderen voorlopig maar ff niet buitenspelen ...ja hoor !?!?!)
Ruk.
Ach dat is alleen maar om de mensen niet bang te maken.
Maar de hoge piefen begrijpen niet dat je de mensen die zich wel zorgen maken om deze wereld alleen maar banger maakt.
En zo grijpen veel mensen naar theorieën als 2012 en andere soorten waar ze hun geloof in vinden.
Zal mij niet verbazen als er op 20 december 2012 ineens heel veel zelfmoorden plaats vinden..
Maar de hoge piefen begrijpen niet dat je de mensen die zich wel zorgen maken om deze wereld alleen maar banger maakt.
En zo grijpen veel mensen naar theorieën als 2012 en andere soorten waar ze hun geloof in vinden.
Zal mij niet verbazen als er op 20 december 2012 ineens heel veel zelfmoorden plaats vinden..
Ben het niet eens Jack, Het gaat puur om het evolutieproces. De schumann resonantie loopt op, aardbevingen en ander natuurgeweld,vulkanen die om de haverklap ploffen, en niet te vergeten bijvoorbeeld Autisme ADHD en andere contactstoornissen. Kortom: Kosmos verandert, aarde verandert, mens verandert,..
En de vrijmetselaren, kerk en staat, en ander gespuis spelen hier mooi op in en verdienen flinke duiten! | Gewijzigd: 6 januari 2011, 22:49 uur, door mehdi
Dat doe ik niet.. Maar ik zeg dat dat door mensen gedaan kan worden. Uit pure wanhoop, omdat die mensen het niet logisch meer kunnen verklaren..
Edit: Minder weer-gerelateerd wordt het zeker | Gewijzigd: 6 januari 2011, 23:03 uur, door Jack Hoogland
Oké sorry..
Ik doe er ook niet aan mee. Ja dat verandering van dat magnetisch veld heb ik ook ergens gelezen. Ik mag het hopen van niet en als het wel zo is zoveel is er niet aan te doen..
Ik doe er ook niet aan mee. Ja dat verandering van dat magnetisch veld heb ik ook ergens gelezen. Ik mag het hopen van niet en als het wel zo is zoveel is er niet aan te doen..
Ik hoop het ook van niet, kan het me haast ook niet voorstellen, want dan zou er meer naar de kl*te gaan dan alleen wat vogeltjes of visjes. Bovendien zou dat proces nooit zo snel gaan. Met die vissterfte zat ik eerder te denken aan een eruptie onder de oppervlakte zodat de temperatuur van het water plots zou zijn gestegen, ik weet het ook niet...
Dat van die vogels vind ik nog het meest creepy, vooral omdat dit nu wereldwijd gebeurt.
Je weet nooit wanneer het afgelopen is hè
Ochja als het maar snel gaat en als we dan ook maar allemaal tegelijk gaan is het maar half zo eng.
Hoewel ik normaal redelijk nuchter ben en blijf begin ik dat met die vogels en die vissen toch maar eng te vinden.
*Bijbel erbij pakken doet en alu hoedje opzetten doet*
Was in Australië toevallig het water rood? Dan kunnen we binnenkort een sprinkhanenplaag verwachten.
Ben ook blij dat ik niet de eerstgeborene ben.
*Bijbel neerlegt en alu hoedje afzetten doet*
Je weet nooit wanneer het afgelopen is hè
Ochja als het maar snel gaat en als we dan ook maar allemaal tegelijk gaan is het maar half zo eng.
Hoewel ik normaal redelijk nuchter ben en blijf begin ik dat met die vogels en die vissen toch maar eng te vinden.
Was in Australië toevallig het water rood? Dan kunnen we binnenkort een sprinkhanenplaag verwachten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/High_Frequenc...esearch_Program
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2011/01/h..._de_apocal.html ( lees de comments )
HAARP....ofcourse! niets aan de hand
weather without storms is no weather at all.
Thursday, 06 January 2011 10:58
Wetenschappers hebben geconstateerd dat de magnetische noordpool richting Rusland verschuift en het eerste vliegveld dat daar directe hinder van ondervindt is Tampa International Airport in Florida.
Het vliegveld heeft haar primaire start- en landingsbaan tot 13 januari afgesloten om numerieke indicatoren opnieuw aan te brengen op elk einde van de baan en de bewegwijzering van de taxibaan te veranderen vanwege de verschuiving van de lokatie van het magnetische noorden van de Aarde waar rekening mee dient gehouden te worden.
De Federal Aviation Administration (FAA) eiste dat de start- en landingsbanen werden aangepast omdat zij rekening moet houden met het rapport dat uitgegeven werd door het National Geographic News, welke aangeeft dat de aardmagnetische pool geleidelijk aan zo'n 65 kilometer per jaar richting Rusland verschuift.
Bron: TBO.com
Heeft dit er misschien mee te maken. (pole shift). De vogels vliegen toch ook via magnetisme??
Alle alu-hoedjes op een stokje maar rood water of liever gezegd de algen die het rode water of rood tij veroorzaken, zouden wel een verklaring kunnen zijn voor de massale vis sterfte. Het rood tij verschijnsel komt vrijwel over de hele wereld voor: Verenigde Staten, het Caribische gebied, Peru, China, de Filippijnen, Kenia, Zuid Afrika, Australië en Scandinavië en wordt veroorzaakt door giftige algensoorten, die tijdens de algenbloei of als zij dood gaan, het water rood kunnen kleuren. Waarom er in Beebe dan bijna alleen zoetwaterbaarzen dood zijn aangetroffen, geen idee... Misschien omdat het een dominerende vissoort in die wateren was (?)
Het verklaart echter nog steeds niet waarom vogels met bosjes uit de lucht vallen... maar ik geloof echt niet dat die beesten zich doodgeschrokken zijn.
En waarom verzwijgt de media dit
Waarom zou de media paniek zaaien over iets wat hoogst speculatief is? Natuurlijk zijn dit opmerkelijke gebeurtenissen, maar over de oorzaak is niets bekend, laat staan over de samenhang ervan.
als er een doemsdag komt zag die er heel anders uit ! wees rieeel.
dierensterfte is er overal, alleen dat het nu groot in het nieuws is geweest, volgende maand is iedereen het weer vergeten.
( hoop ik ) | Gewijzigd: 7 januari 2011, 12:03 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.