Nou dat ziet er goed uit hoor! Mooi siervuurwerk!
Vuurwerk is echt een verslaving nietwaar
lol heb nog een filmpje gemaakt van een cobra6 en 4 liter wasbenzine dat geeft ook wel leuk effect.
en als je nog een simpele en doeltreffende manier zoekt om een prullebak te slopen dan kan je met zo'n cobra6 ook wel uit de voeten
en als je nog een simpele en doeltreffende manier zoekt om een prullebak te slopen dan kan je met zo'n cobra6 ook wel uit de voeten
Dat soort ongein keur ik dus echt af, doordat er zoveel gesloopt word komt er ooit een tijd dat vuurwerk gewoon verboden word.
Ikzelf ben ook geen heilig boontje qua vuurwerk maar ik ga niet moedwillig spullen opblazen.
nog een bakkie wat ik in mijn finale had.
Dat soort ongein keur ik dus echt af, doordat er zoveel gesloopt word komt er ooit een tijd dat vuurwerk gewoon verboden word.
Ikzelf ben ook geen heilig boontje qua vuurwerk maar ik ga niet moedwillig spullen opblazen.
Ben ik inderdaad mee eens.
Mee eens! Al moet ik wel zeggen dat ik het niks gek vind dat mensen illegaal vuurwerk halen als je de prijzen hier in NL ziet. Het is gewoon belachelijk duur allemaal!!
Van welk merk is die salute? Ken het oranje hulsje om de lont heen namelijk niet.. Lidu/Triplex?
Triplex, op 't label ston black of red flower ( k had ze ook )
Moet zeggen dat ik afgelopen jaar alleen veel spul uit Duitsland had en NL spul (bonfireworks) op wat salutes en vlinders van Europla na...
Denk 't nie belgië en Duitsland (mits je bij zink of weco zelf in kunt kopen) zijn ook duur... Ben bij Panta fireworks in tsjechië geweest en de prijzen daar gingen echt nergens over... 200 shots blok van 1,2 inch tot 3 inch voor 50 euro...
Shells kaliber maakte nie uit, karton ± € 60,-
Mja zie 't maar es hier te krijgen, ik begin er nie aan....
Wie gaat er trouwens dit jaar naar Fallas de Valencia?
Ik ga voor 't 3de jaar en 't blijft super dik!
Hier een filmpje van begin dit jaar, en zo gaat het met Falles een hele week elke dag :
http://www.youtube.com/watch?v=7cSN0LAFiKM
Dit is 's avonds (de finale van een 15/20 min. durende show)
http://www.youtube.com/watch?v=tcZrk-trGw8 | Gewijzigd: 22 januari 2011, 22:04 uur, door T-inus
Hieronder trouwens mijn trots van m'n "vuurwerkverzameling":
Een zeer zeldzame trui van DE vuurwerkwinkel der vuurwerkwinkels
@T-inus Nee, helaas, ik ga niet naar Fallas dit jaar, al zou ik wel graag heen willen! Wat een geweld zeg, vooral die finale in het eerste filmpje, sodeju! In Nederland zou het publiek op ongeveer 10km afstand moeten staan denk ik | Gewijzigd: 23 januari 2011, 01:18 uur, door Duitje
Hier een filmpje van een gast in NL met oudjaar :
http://www.youtube.com/watch?v=UxR3cKMaz0A
echt ziek voor hoeveel hun in de lucht schieten!
Tja fallas is echt ziek, bij dat plein sta je er ± 50 meter vanaf en met oordoppen in doet 't nog pijn aan je oren! | Gewijzigd: 23 januari 2011, 12:05 uur, door T-inus
Collectie foto's:
Pijlenrekje:
Deze was nog niet helemaal vol op de foto, in totaal waren het er +/-200.
Day-after:
Dummies:
Dit is slechts een selectie van alle foto's, voor de rest van de foto's: picasa webalbum
Haha wat leuk trouwens zo'n rek met die vuurpijltjes! Nog nooit eerder gezien maar het effect is funny! ;D
En wat een potten zeg..
Dat moet een knallend oud & nieuw geweest zijn! (en tja, de troep erna he..) | Gewijzigd: 23 januari 2011, 23:41 uur, door TornadoGirl