Super!!!
Als vaste lezer van het forum vallen sommige woorden/kreten je niet eens meer op en zijn gewoon geworden.
Geniaal om het in een lijstje te zetten!
ps Volgende keer wel ff toestemming vragen he (GFS-KNMI)
edit: Heb hem ook ff in mijn sig gezet! | Gewijzigd: 1 januari 2011, 14:02 uur, door Brisk
Maar eh... die Polar Low: "...waarvan veel forumleden in een dip raken". Het lijkt mij dat dat bij de winterliefhebbers tot pure euforie leidt (tenminste... als het een echte polar low is die onze kant op komt).
Hier nog een aanvulling: Weerprimaat: weersvoorspellinginstituut met een brallende, zich van gekunstelde taal bedienende weerman, die overloopt van arrogantie en er vaak naast zit en/of zijn verwachtingen voortdurend bijstelt. | Gewijzigd: 1 januari 2011, 14:04 uur, door JanRB
Citaat van Brisk, zaterdag 1 januari 2011, 13:56 uur ps Volgende keer wel ff toestemming vragen he (GFS-KNMI) edit: Heb hem ook ff in mijn sig gezet!
Haha, lol! Ja sorry! Die van het KNMI is geniaal, zeker als hekkensluiter!
Maar eh... die Polar Low: "...waarvan veel forumleden in een dip raken". Het lijkt mij dat dat bij de winterliefhebbers tot pure euforie leidt (tenminste... als het een echte polar low is die onze kant op komt).
Hier nog een aanvulling: Weerprimaat: weersvoorspellinginstituut met een brallende, zich van gekunstelde taal bedienende weerman, die overloopt van arrogantie en er vaak naast zit en/of zijn verwachtingen voortdurend bijstelt.
Wat die Polar Low betreft, daar ging het juist om. Als tie echt zou komen zou niemand in een dip zijn nee, maar als PL eenmaal werd genoemd, bleef het zich eindeloos herhalen wat dan weer tot vele irritaties leidde...
Over weerprimaat; dat gaat zo net een tikje te ver vind ik, wil niet dat het te persoonlijk wordt.
Aha, dus jij was dat die hem noemde! Of eigenlijk niet noemde, maar noemde dat hij niet genoemd mag worden, zeg maar...
Een Brr run = even iets kouder weer.
Sneeuwfetisjist = kikt op sneeuw,meer sneeuw,nog meer sneeuw.
Koud zonnetje = temperatuur v/d zon onder de 6000 graden.
Treuzel laag = front dat zeer langzaam over het land trekt al of niet met neerslag.
Krollie = tja.......een te handige weerman.
Een Brr run = even iets kouder weer.
Sneeuwfetisjist = kikt op sneeuw,meer sneeuw,nog meer sneeuw.
Koud zonnetje = temperatuur v/d zon onder de 6000 graden.
Treuzel laag = front dat zeer langzaam over het land trekt al of niet met neerslag.
Krollie = tja.......een te handige weerman.
Ja goed Henk! Zeker sneeuwfetisjist hoort erbij! De boel is ge-update!
Yes, thanx, staat erbij! | Gewijzigd: 2 januari 2011, 15:50 uur, door Tyshane
Zoiets was het wel idd.