Ja sneeuw hier wordt het gras weer beetje wit.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Aller eerst Jan en iedereen hier nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. laten we hopen dat het in iedergeval weer een "flitsend" jaar mag worden. Frau Holle mag dan wel ff zich terug getrokken hebben om uit te buiken van de feestdagen, maar ik heb het idee dat we gewoon een stilte hebben voor het echte werk. Ben geen weerkundige, maar de 11-stedntocht komt gewoon echt dit jaar!!!
grtz
grtz
mijn idee
grtz
er is een verschil tussen verwachten en hopen he,dat weet je??
nee hoor, ik verwacht hem gewoon, mijn glazen bol zegt dat,.. die gaf trouwens ook sneeuw
(edit)zie:
| Gewijzigd: 3 januari 2011, 22:09 uur, door Serge
Mag in april ook wel hoor. maar liefst iets meer Z.Oostelijker. tot Oktober.
Ben een echte winter liefhebber. Maar heb een broertjedood aan zulk weer.Dan maar liever warm water regenen.
(edit)zie:
Zo'n ding heb ik ook. Eentje met een kerstmannetje erin. Als je'm omdraait gaat het sneeuwen.
Lichte (echte) vlokjes sneeuw, dwarrelen hier trouwens naar beneden nu. | Gewijzigd: 3 januari 2011, 22:13 uur, door zwoof
Hier zijn ze ook aan het strooien, zelfs op de fietspaden en dat doen ze normaal NOOIT.
Hier zijn alle verkeersborden veranderd in Verboden Te Strooien Dat verhoogd de kans op Dooien.(en Dooien is tweeledig )
De buien zakken in voordat ze hier zijn,msschn dat er later vannacht nog wat komt.
Hopelijk trekt de wel aanwezige bewolking nog weg zodat er iets van de vallende sterren en/of zonsverduistering morgenochtend te zien is
De buien zakken in voordat ze hier zijn,msschn dat er later vannacht nog wat komt.
Hopelijk trekt de wel aanwezige bewolking nog weg zodat er iets van de vallende sterren en/of zonsverduistering morgenochtend te zien is
Na mijn idee gaat de bui juist steeds noordelijker.
Prima en hoopvol stukje weer. Die laatste zin in het stuk geeft al 85 tot 90 % hoop op een vervolg van de winterperikelen. Kiek'n wat wod
zelfs geen vorst meer in de nacht!
Pluimen en LT=.......no no | Gewijzigd: 3 januari 2011, 22:28 uur, door Brisk