Gewoon weer lekker ouderwets graadje of 10 en regen (zoals het hoort) tot er met maart en dan lekker het voorjaar induiken
Wacht maar, kaarten zien er erg goed uit voor -10. Dan zal de lente nog wel lang op zich doen wachten... Mooi Scandi hoog.... O ja nog welkom
Periode 1-10 11-20 21-eind 1-10 11-20 21-eind
Maximumtemperatuur (°C) 5 5.1 5.3 5.4 5.6 6.9
Minimumtemperatuur (°C) 0.2 0.4 0.4 0.2 -0.1 0.7
Uitgifte: 03/01/2011 03.02 uur LT
Ook goed alles beter dan weken strenge vorst en ellende. En volgens de gemiddelden hoort die daar ook niet in thuis anders hadden ze er wel anders uitgezien.
Jawel, anders was het geen gemiddelde
Maar wat Dennis zegt, vanaf medio Januari weer de koelkast in
Wanneer wordt dat scandiehoog berekend Jan?
oee scandihoog
+ jan klopt het dat die professionelere kaarten die jij gebruikt binnekort gratis te verkrijgen zijn?
Maar wat Dennis zegt, vanaf medio Januari weer de koelkast in
Wanneer wordt dat scandiehoog berekend Jan?
Zo rond de 17de, zie eerdere kaarten van mij hierboven. Wel moet ik erbij zeggen (geen hits sprokkelen dat de positie per run sterk verandert, gisteren lag het hoog nog in Rusland
Hoe geloofwaardig is dit? anderhalf geleden werd er ook gepraat over een krachtig Russisch hoog of ''Russische beer'', maar dat is uiteindelijk ook niets geworden...
En dit is ook nog is 14 dagen vooruit
Ook ik ben trouwens voorzichtig positief en heb goede hoop dat de winter vanaf volgende week woensdag wel weer eens z'n intrede zou kunnen doen, aan de hand van de GFS kaartjes.
Straks maar eens kijken wat de 12u run er van maakt.
En dit is ook nog is 14 dagen vooruit
Zoals Jan al vermeld verschild dit nog per run. Als de nieuwe run ook goed zit dan kan je spreken over een "trend" in de kaarten. Dus een goede indicatie van wat we kunnen verwachten. Lijkt mij nu zelfs nog te onzeker om er een percentage van uitkomst aan te geven.
Ach, zo hard dooit het in ieder geval niet; er ligt hier nog steeds veel ijs.
http://home.hccnet.nl/v.d.horn/meteopagina...temperatuur.htm
(hoe krijg je dat grafiekje eigenlijk meteen in je bericht?)