rijzen=opstijgen, opgaan....of bedoelde je reizen ???
komt door mn Ipod touch... Reizen natuurlijk
als 1-15 januari te warm verloopt en januari moet koud gaan verlopen moet 16-31 wel extreem koud gaan verlopen
liever dat contrast,dan als maar kwakkel | Gewijzigd: 3 januari 2011, 11:28 uur, door winter=fijnweer
liever dat contrast en dan als maar kwakkel
Daar heb je een punt, half lente en dan aant eind volop winter (dat is best gaaf opzich)
Btw over die GEM, ja dat kan dat het voor oudjaar was.
Maar vooralsnog toen was het ook niet echt ultra koud
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Wordt grenzeloos gelukkig......:D
Ofwel: "Hoop doet een zot in vreugde leven"
GFS en EC gaan beiden voor Scandinavisch Hoog zo rond 13 januari 2011.....
http://sneeuwverwachting.nl/weerkaarten/03...tig_perspectief
Met mogelijk 10 of 11 januari reeds sneeuwval van betekenis. | Gewijzigd: 3 januari 2011, 13:18 uur, door mosw
GFS en EC gaan beiden voor Scandinavisch Hoog zo rond 13 januari 2011.....
http://sneeuwverwachting.nl/weerkaarten/03...tig_perspectief
Met mogelijk 10 of 11 januari reeds sneeuwval van betekenis.
De nieuwe kaarten zijn het daar al weer helemaal mee oneens..... laten we het maar houden bij voorspellingen voor de eerstkomende 5 dagen,daar hebben de modellen al een paar dagen enige vorm van overeenstemming.
LT wisselt per run (bij alle modellen) dus grote mate van onzekerheid,afwachten maar wat er gebeurt..
edit - de weerdirektkaart geeft voor GFS op do 13 jan juist een enorm lagedrukgebied boven scandinavie.... | Gewijzigd: 3 januari 2011, 12:07 uur, door erik
LOL Hajo ziet alles, maar in werkelijkheid zit er niets, hits sprokkelen Gaat uit van 1 run op de LT Hieronder wel een leuk plaatje maar uber ver weg
Laten we het op het perspektief houden....
Overigens gaat het mij niet om Hajo maar om de mogelijkheden in de kaarten...................... | Gewijzigd: 3 januari 2011, 12:59 uur, door mosw
Schaatsen?
Ben wel geen Jan maar de neerslag wordt pas donderdag als het gaat opwarmen.Uiteraard heb je dan kans op wat gladheid door opvriezing op nog koude bodem maar als het hard genoeg regent zal je daar slechts heel kort last van hebben. | Gewijzigd: 3 januari 2011, 13:22 uur, door erik
Ik zie toch echt lichte regen en temps -1...-3 op woe 18...24 uur
Maar ook ik ben geen Jan
Maar ook ik ben geen Jan
Heet ook geen Jan, maar zo zie ik het
De temp gaat idd gelijk omhoog bij binnenkomst neerslag.
Woensdag 00 uur, regen heeft zich helemaal over land uitgebreid. temp boven 0.
Kans op lichte ijzel in het midden en oosten tegen 20.00 als het uitkomt zoals gfs doet geloven.
Neerslag.
-------
Temp.
Heerlijk op naar de 10+ het is weer mooi geweest met het vieze onHollandse koude weer.
Gewoon weer lekker ouderwets graadje of 10 en regen (zoals het hoort) tot er met maart en dan lekker het voorjaar induiken
Gewoon weer lekker ouderwets graadje of 10 en regen (zoals het hoort) tot er met maart en dan lekker het voorjaar induiken
On-Hollands? Volgens mij denk jij dat Nederland in Zuid-Europa ligt of zo........
LoL Langjarig gemiddelde. Jan Feb.
Periode 1-10 11-20 21-eind 1-10 11-20 21-eind
Maximumtemperatuur (°C) 5 5.1 5.3 5.4 5.6 6.9
Minimumtemperatuur (°C) 0.2 0.4 0.4 0.2 -0.1 0.7
Uitgifte: 03/01/2011 03.02 uur LT