Ja dat zal hij wel bedoelen... (ik had mijn post al een edit gegeven omdat me wel iets bijstond maar wist het niet zeker).
Ze hebben belooft vanmiddag om 12:00 het alarm landelijk hoorbaar af te laten gaan!!!
PS: Kijken wat GFS06 gaat doen.... | Gewijzigd: 3 januari 2011, 10:30 uur, door Brisk
Als ik de pluim van 10.00u bekijk zal daar nog wel een paar tienden bij gaan komen,vorst is ver te zoeken iig..... | Gewijzigd: 3 januari 2011, 10:30 uur, door erik
Hij die de onzekerheid omarmt..........
Wordt grenzeloos gelukkig......:D
-0,3gr half/tot zwaarbewolkt. vogeltjes voorspellen lente. ze zingen het hoogste lied. Meende dat ik al merels zag met materiaal om nesten te gaan bouwen.? of zullen ze net zo in de war zijn als de winter.
Misschien elfsteden tocht in 2012.? | Gewijzigd: 3 januari 2011, 10:40 uur, door wiggelrode
Die lijkt me betrouwbaarder als ik naar Scandinavië kijk...
of ben je goed met paint?
mmm ander periode...dezelfde update datum | Gewijzigd: 3 januari 2011, 10:50 uur, door Brisk
Die van Xippie is een actuelere.... bij jouw voorspelling gingen ze nog uit van de basissituatie tot 11 dec. die van Xippie gaat uit van de situatie tot 31-12....
Beiden hebben een update tot 2 januari,zo kan ik ook voorspellen
of ben je goed met paint?
Volgens mij geeft deze kaart alleen maar afwijking op de normaal aan en is het in scandinavie rond deze tijd net zo koud als anders...... het kaartje van Jan werkt nog met verouderde data tov Xippie`s exemplaar.
Zelfs de lange termijnverwachting wisselt dus per run,vraag me af wat dan het nut ervan is??
Zelfs de lange termijnverwachting wisselt dus per run,vraag me af wat dan het nut ervan is??
:D Ik had mijn post 2 minuten voor je post al een edit gegeven.... sneller typen | Gewijzigd: 3 januari 2011, 10:58 uur, door Brisk
Sneller ging echt niet maar msschn kan jij dan nog wel (zonder edit ) antwoord geven op mijn vraag wat het nut dan is van een 6 maandsverwachting als die elke 10 dagen wordt aangepast...... Dan is het imo pure flauwekul om zoiets te gebruiken.Eeen seizoensvoorspelling doe je en daarna bekijk je wat er van uitgekomen is.
het valt me op dat de topic's gelukkig een stuk langzamer vol gaan haha heel fijn hoef ik niet steeds me bookmarks te updaten
vanmorgen opeens overvallen door een redelijk zware sneeuwbui was wel grappig eigenlijk... het werd zelfs een beetje wit! maar ja met temps boven 0 is het al snel weg verder in zoetermeer bijna geen sneeuw meer te bekennen soms een verdwaalde hoop naast een parkeerplaats of zoals in me tuin op het gras nog 2 cm doordat ik er 2 weken geleden ongeveer 45 van me afdakje af had gehaald omdat die onder de druk bijna bezweek.
wat staat ons nog te wachten guys ik lees veel over kwakkelweer maar ook over kou ik hoop op het 2e dit is zo somber weer
Ja inderdaad een beetje krom, als het elke dag anders is heeft het imo geen nut, of je moet ze bijhouden en er een bepaalde tendens in ontdekken. Wellicht een handige aanvulling op alle andere data, kaarten en pluimen. Maar sec aan deze kaartjes heb je inderdaad weinig.