Hier zie het voorjaar naar binnen schijnen.
Jawel het zonnetje schijnt hier al vanaf 13.00 uur. Leker hoor even wat anders, dat is het mooie van weer, dat het telkens weer anders is.
Inderdaad slechte kaarten op dit moment maar een kleine verschuiving brengt wel een groot verschil met zich mee op dit moment!
Winter over en out daar geloof ik niet in ik blijf erbij dat midden/eind januari nog veel kouder gaat worden
En tja als winterliefhebber wens ik iedereen een ZEER koude winter toe
hier in Deventer af en toe een waterig zonnetje
ook namens friesland een gezond 2011. zit ik wel met een vraag ,vanmorgen toen ik aan het werk moest bij gemeente .zei een hoofd dat aankomende week een kwakkelweek word daarna is de winter over.hoop dat iemand een andere mening heeft gr
Ik had even een vraagje tussendoor.... Is dit iets? (denk het niet maar voor die prijs ziet het er nog best leuk uit...)
http://www.action.nl/producten/thierry-mug...avoritelistid/2
Onweer dagen 2012: 1 !
Aan iedereen een gelukkig, en gezond 2011 toegewenst.
Het is een helder, licht zonnig weertje hier.
Ben benieuwd wat de winter ons nog gaat brengen.
Hartelijk gefeliciteerd dan
Hier in stadskanaal verdwijnt alle sneeuw langzamerhand en het is hier nu 3,6 graden, van mij mag die koude wel weer terug komen, dit vind ik ook niks aan.
Wat is er mis met +4 graden en de hele dag zon? Dat heb ik liever dan een grijze dag met van die vriesmist zodat het waterkoud is buiten!
Ik vind het ook wel even een welkome verrassing. Mag van mij best wel even een weekje zo zijn, even een beetje op adem komen. Het is een utopie om te denken dat de winter voorbij is, die moet nog beginnen, maar zo af en toe een zacht weekje houdt het juist leuk denk ik! Al voel ik wel dat er van binnen een soort lente-kriebel opborrelt. De dagen zijn alweer aan het lengen...
Inderdaad!
Zomer... Zelf merk ik dat ik behoefte heb aan licht... Lange dagen, veel zon, ik heb er eigenlijk best zin in, hoe mooi het de afgelopen tijd ook was.
de winter moet nog beginnen? wat een onzin.
Wanneer moet ie dan beginnen volgens jou? Naar mijn idee hebben we net een hele decemberwinter achter de rug.
en dan te lezen dat iedereen zin heeft in de lente en zomer. leuk winterforum is dit
| Gewijzigd: 1 januari 2011, 16:19 uur, door Maarten Dings
Overigens was het met de mist hier erg meegevallen, genoeg vuurpijlen kunnen zien. Wel regende het wat, maar dat was niet storend. Het was prima om buiten te zijn. Gelukkig geen gevaarlijke winterse toestanden met gladheid enzo.
Citaat van Job, zaterdag 1 januari 2011, 15:49 uur Zomer... Zelf merk ik dat ik behoefte heb aan licht... Lange dagen, veel zon, ik heb er eigenlijk best zin in, hoe mooi het de afgelopen tijd ook was.
Een heerlijk vooruitzicht! B) | Gewijzigd: 1 januari 2011, 16:47 uur, door Tyshane