Maar gelukkig weer heelhuids thuis gekomen.. want twas echt bar en boos.
Ja wat een sneeuw lag daar nog zeg - maar wel heel mooi als je zo over de snelweg rijdt (bomen lagen nog vol met sneeuwlaag)
Klik hier!
Temp hier nu ook boven 0
idd lijkt me duidelijk geen punten voor knmi vandaag
hier namelijk wel, wordt er niet goed van
Ja een beetje, ziet er glimmend uit ook. Vanmiddag was gewoon glad van het beetje dooi en weer bevriezen... Die gevaarlijke toestanden zijn de mindere kant van het winterse weer. Kan je maar beter een dik pak van die witte vlokjens hebben!
oke, hier ook nog steeds,
PS: zo erg als denemarken hoeft nou ook weer niet, maar zo'n 20-40 centimeter lijkt me prachtig!
Ik vertrouw op mijn vaders stuurmanskunsten/rijervaring.
Hier in Arnhem alleen nog sneeuw resten geen ijzel. Ik verwacht in Nijmegen ook geen ijzel. Let wel dit is actuele info. Ik weet niet wat er nog gaat komen. Doorgaande wegen zijn hier in de omgeving goed begaanbaar, bebouwde kom is een zooitje.
Niet te hard rijden en afstand houden en niet proberen te remmen en koppeling intrappen als je gaat glijden!
Ik heb meerdere slip en rijvaardigheid trainingen gedaan en ga voor de lol met dit weer nog wel eens wat proberen, maar onverwachte slip partijen zijn andere koek kan ik ook uit ervaring melden. Ik denk dat het door mijn ervaring toen goed gekomen is. Het zou eigenlijk bij een rijbewijs moeten horen zo'n rijvaardigheid training....
Beetje off-topic.....
Even een edit om on-topic te blijven:
Meeste ijsregen lijkt het land te verlaten, gelukkig!
Nog wel bewolking met motregen..... | Gewijzigd: 30 december 2010, 21:30 uur, door Brisk
De spiegelgladde ijsfilm dus die stiekum op het schijnbaar schone zwarte asfalt ligt.
En krijg nog regelmatig meldingen van ongevallen op scherm. Strooiwagens nog steeds niet waargenomen. maar ja als ze zeggen het spoelt in de berm zal het wel zo zijn.
Niet te hard rijden en afstand houden en niet proberen te remmen en koppeling intrappen als je gaat glijden!
Ik heb meerdere slip en rijvaardigheid trainingen gedaan en ga voor de lol met dit weer nog wel eens wat proberen, maar onverwachte slip partijen zijn andere koek kan ik ook uit ervaring melden. Ik denk dat het door mijn ervaring toen goed gekomen is. Het zou eigenlijk bij een rijbewijs moeten horen zo'n rijvaardigheid training....
Beetje off-topic.....
Even een edit om on-topic te blijven:
\
Meeste ijsregen lijkt het land te verlaten, gelukkig!
Nog wel bewolking met motregen.....
Oke, dankjewel voor de info. Mijn vader kan wel goed rijden, dus dat scheelt!