De uithoeken van het land tellen gewoon niet mee. Zou dit in de randstad hebben plaats gevonden zouden ze 3 weken geleden al gewaarschuwd hebben.
Ja Snow, wat is er mis met mensen uit mongolië ?
:P
\ot,.
Dit is toch een aanjager voor noorderwind en koude?
Nou echt KNMI is gewoon 0,0 meer waard de laatste tijd zitten er al heel de winter naast en lopen steeds weer achter de feiten aan ...
dimmen knul, er lezen ook minderjarigen dit forum.
Het betreft hier motregen, en dat geeft de Buienradar niet weer.
Hier staat wel hun motregenradar, daar staat het wel (globaal) op: http://www.buienradar.nl/motregenradar.aspx | Gewijzigd: 30 december 2010, 19:05 uur, door dorian
Hagel, wind of donderbui
Overhemd of wintertrui
De uithoeken van het land tellen gewoon niet mee. Zou dit in de randstad hebben plaats gevonden zouden ze 3 weken geleden al gewaarschuwd hebben.
wij zijn de uithoeken niet hoor?
het begin van nederland
alles gaat toch van boven naar beneden?
het begin van nederland
Nee hoor, mijn vuurpijlen gaan van beneden naar boven | Gewijzigd: 30 december 2010, 19:07 uur, door Brisk
het begin van nederland
Nee, het is alleen de randstad wat telt. Vorige week met die sneeuw hier ook al een dikke FAIL. En dan hoor ik zojuist op de radio dat er vannacht nog lichte vorst kan voorkomen, terwijl het nu in Midden Limburg al -6 is.
Wat een halve hanen.
Laat je wat horen a.u.b.?
Hier in Zuidwesten geen problemen alhoewel afgelopen ochtend was het op veel plaatsen als een spiegel.
Het overvallt je gewoon schrikken dus ... | Gewijzigd: 30 december 2010, 19:11 uur, door Tesse
Ohw, oké maar er zijn 3.041.142 mongoliërs die zich ook gekwetst voelen hoor.
Maar goed, Snow liet even zijn emoties te loop,
Hier staat wel hun motregenradar, daar staat het wel (globaal) op: http://www.buienradar.nl/motregenradar.aspx
je hebt gelijk. is moeilijk op radar te zien. wel erg mager op buienradar. Bij mij geeft ÃÂe ook motregen aan. zal ff checken. thanx !
OW mijn excuses ik was een beetje gefrustreerd :s
toch weer kou
Redelijke kans...het zit iig niet ver weg.
Okidoki.... | Gewijzigd: 30 december 2010, 19:15 uur, door Brisk
limburg wordt de koude put vannacht ?
In Limburg gaat komende nacht de tempratuur gewoon weer omhoog tot rond of net boven het vriespunt met lichte regen of motsneeuw