Het was idd niet glad.Al een paar dagen niet op o-o geweest, dus gemist dat het ging ijzelen. KNMI is toch niet meer betrouwbaar.
Maar het was gelukkig niet glad, wel erg mistig en wat motregen.
http://wetter3.de/animation.html
Kijk anders hier even, en bij vragen een bp sturen succes
Ik wil wel een poging wagen. De laatste klok mist een wijzer en loopt tevens niet op tijd.
En al had KNMI wel de waarschuwing afgegeven, dan waren die ongelukken misschien nog wel gebeurd. Mensen kunnen zelf ook zien dat het glad is..
Black ice is echt niet te zien.
Daarbij nog een vraag, het viel mij op dat de lucht die natuurlijk zwaar bewolkt is helemaal blauw/paars kleurde. Iemand idee wat dit betekende?
QUOTE(Kermisspin Black ice is echt niet te zien.
Yup, maar je ruitenwissers aanzetten vanwege de regen met een -3 op je dashboard moet een alarmbelletje laten rinkelen, daar heb je het KNMI niet voor nodig. | Gewijzigd: 30 december 2010, 18:51 uur, door olaf_markus
Moet je ook nog een auto hebben die de temperatuur laat zien
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Nou echt KNMI is gewoon 0,0 meer waard de laatste tijd zitten er al heel de winter naast en lopen steeds weer achter de feiten aan ...
Misschien kun je voortaan een beetje op je woord keuze letten. Bij mij komt het over als gebrek, maar er zijn ook mensen die zich aan kunnen storen of gekwetst voelen.
| Gewijzigd: 30 december 2010, 18:56 uur, door Brisk