was er ook iemand die deze rare temperaturen voor vandaag voorzien had.
helemaal tot midden nederland kust strook bovenlangs?
Overigens was het hier vandaag een ijsdag. | Gewijzigd: 30 december 2010, 16:38 uur, door JanRB
Een paar dagen geleden had iemand een berichtje gepost over "Killer-fog" neem aan dat ze dan de mist bedoelen die 2 jaar geleden ook rond oudjaarsnacht over NL hing. Omdat het gister avond hier ook al lekker mistig was, en vandaag ook weinig van de mooie wereld te zien valt.... Vraag ik me af
Hoe reëel is het dat er morgen weer een zware mist hangt ?
Ja mensen ik ben ook benieuwd!!
"Op veel plaatsen nevel, lokaal mist. Komt door geringe dagelijkse gang/geringe advectie vandaag niet veel verandering in. De nacht naar vrijdag zal een soortgelijk beeld opleveren, vrijdag overdag in noorden met toenemende noordwestelijk wind langzaam wat verbeterend, elders weinig beweging."
Zuiden dus het meeste kans op mist.
Edit: Jan was mij voor. | Gewijzigd: 30 december 2010, 16:45 uur, door Shadow112
Hier het linkje: http://www.wetter.de/cms/aktuell/wettertre...eutschland.html
De neerslag trekt het noorden van Nederland in als regen, neem ik aan.
Maar, zodra het gebied zuidelijker komt, blijft het dan regen/ijzel of zit er ook sneeuw bij?
Dat kan ik nergens echt goed vinden namelijk.
Nee bovenlucht lijkt mij te warm. | Gewijzigd: 30 december 2010, 16:49 uur, door Shadow112
De neerslag trekt het noorden van Nederland in als regen, neem ik aan.
Maar, zodra het gebied zuidelijker komt, blijft het dan regen/ijzel of zit er ook sneeuw bij?
Dat kan ik nergens echt goed vinden namelijk.
Niet vanavond hoor het regent hier al vanaf 13:30 en wegen zijn onbegaanbaar. stukken viersbaanswegen zijn inmiddels afgesloten. i.v.m gladheid en wrakken ruimen. maar eerst moeten de mensen eruit geknipt worden.. trauma heli vliegt van her naar der. | Gewijzigd: 30 december 2010, 16:51 uur, door wiggelrode
Dat heb ik nog nooit gehoord..
Kuch warm! kuch!
Al verbeterd
Kaartje 850 vlak
voor sneeuw heb je min 7 nodig. | Gewijzigd: 30 december 2010, 16:52 uur, door Shadow112
Dat is niet best.
Weet iemand ongeveer hoelaat de neerslag dan regio Nijmegen/Arnhem bereikt?
Mijn ouders moeten namelijk de weg nog op om mijn zus op te halen...
Zal waarschijnlijk om motregen/-ijzel gaan. Dit wordt niet gedecteerd door de "normale" buienradar. | Gewijzigd: 30 december 2010, 16:59 uur, door Romigo
raar geen melding van trauma helicopters te vinden op 2000
Life liner 4 werkt niet op p2000 alleen c2000 is de einigste die niet via P2000 werkt.. inmiddels al dodelijke slachtoffers te betreuren.
Ik luister via Eelde Tower | Gewijzigd: 30 december 2010, 17:05 uur, door wiggelrode