ik weet dat de tijd snel gaat maar dat was op 25 -11-2005 dus al 5 jaar geleden.
Hoe ik dat zo goed weet? wij zaten op t zelfde moment hier ook zonder stroom.(3 volle dagen)
Vanwege de hevige sneeuwval i.c.m flinke wind waren de electrakabels geknakt.
Maar goed dat het nog ver weg is.....
Gewoon goed het stukje lezen, dan is er helemaal niets aan de hand
Die zich niet in de discussies mengt.
Die gewoon geniet van alles wat hier geschreven wordt.
Die nooit teleurgesteld is.
Die zich soms wel stoort aan het oeverloze geklaag, gevraag en gezeur.
Maar die meestal volop geniet van al het leesvoer hier.
Kortom, de tevreden gluurders!!!
Daar ga ik in mee.
Meest vervelende om te lezen is : Jan verwacht je nog sneeuw hier in................ door 100 man.
Ik dacht zal ook maar een berichtje plaatsen nadat ik me een eindelijk keertje heb aangemeld.
Ben hier meestal te vinden in de winter (ben er gek op)Nu is het zo dat ik in de bouw werk ...ja met water dus als het vriest zit ik thuis.
Dus ik vind het wel leuk om te zien wat er gaat komen........of niet *denk terug aan de sneeuw net voor kerst*
Ga zo door, want ik hoop een hoop leren van jullie.
Ps. Ow Jan verwacht jij nog snee.......... ach laat maar ik zie het wel of niet | Gewijzigd: 30 december 2010, 00:43 uur, door Wesseley
Jan.. Jbent mis!!! D blij dat ik dat eens kan zeggen
(nee tis nie waar hoor) xDD je bent meestal goed )
Jij zou egt beter die weerberichten doen op tv enzo.. Zullen de standaard mensen ook eens goed op de hoogte zijn.
Jaja...i know
Kijken of al die anderen dat morgenvroeg ook doen
Maar goed, leuk dat er iets "kan" gebeuren...
Nou die Noorse website yr.no geeft hier 10MM neerslag voor woensdag!
Ze zeggen ook dat alles als sneeuw valt dus dat gaat wel leuk worden hier met nog een strakke wind erbij ....
10MM sneeuw is iets van een 10-15cm !? Vind ik wel enorme hoeveelheid voor een front voor volgende week! Normaal worden de hoeveelheden steeds groter naar mate de voorspellingen minder ver weg zijn ....
Nou ik ga er wel goed op letten de komende dagen want het zou wel eens heel leuk kunnen gaan worden
Nou die Noorse website yr.no geeft hier 10MM neerslag voor woensdag!
Ze zeggen ook dat alles als sneeuw valt dus dat gaat wel leuk worden hier met nog een strakke wind erbij ....
10MM sneeuw is iets van een 10-15cm !? Vind ik wel enorme hoeveelheid voor een front voor volgende week! Normaal worden de hoeveelheden steeds groter naar mate de voorspellingen minder ver weg zijn ....
Nou ik ga er wel goed op letten de komende dagen want het zou wel eens heel leuk kunnen gaan worden
Aaah een gebuurtje hier zalt ook nie veel minder zijn dan D Maarja, het is nog verweg he
Nou ja inderdaad niet al te ver maar temp 2m kan bij jullie wat warmer uitvallen maar EC was best wel een goede run ! Ik ga nu slapen want wordt behoorlijk moe van al dat getypt en staren naar men computer ...
Ik hoop op betere run van GFS en goede run EC maar eigenlijk vooral 2 runs die hetzelfde aangeven want hoe ze er nu uitzien kan je gewoon geen voorspelling doen ....
slaapwel
Klopt temp. zakte snel . maar het geraakte bewolkt en daaruit viel wat sneeuw. en het bleef bewolkt vandaar minder vorst.
Nu komt er ook veel bewolking vanaf de noordzee afdwalen. -7,3gr. bewolkt/nevelig. lv 99%
Hoorde net op radio morgen regen. en 2 tot 5 graden.?