Kwam hem ergens op een Newsserver tegen Dus degene die hem hebt gemaakt mogen we dankbaar zijn voor deze mooie show
Gebruiker wil dus video delen Dus kom niet aanzetten met copyrights
En inderdaad het is een prachtige vuurwerkdisplay! Top filmpje
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Zal proberen om 31 december/1 january ook eigen film te maken
Niet veel siervuurwerk in huis Heb voor 400 euro aan knalspul
het zijn....
25 Lawinepijlen
10 cobra's
50 nitraten
2x 100.000 klapper
Lawinepijlen gaan niet de lucht in We prikken de stok de grond in zodat de knal aan de grond blijft
Dus dat gaat weer lache worden
het zijn....
25 Lawinepijlen
10 cobra's
50 nitraten
2x 100.000 klapper
Lawinepijlen gaan niet de lucht in We prikken de stok de grond in zodat de knal aan de grond blijft
Zeg pm me eens waar ik die cobras vandaan ken halen, vorig jaar had ik ze wel, maar die pipo heeft ze voor dit jaar niet meer-.-
Fallas de Valencia! Ga er in 2011 voor 't 3de jaar heen
Deze was vorig jaar echt ziek, helemaal elektronisch geschoten dus er zit echt ritme in :
Mascleta Europla Fallas 2010
het zijn....
25 Lawinepijlen
10 cobra's
50 nitraten
2x 100.000 klapper
Had je voor da geld niet beter 2 karton 3inch salutes kunnen halen? dan je er 140 gehad
Kijk er wel mee uit trouwens met die 901 als je ze op de grond houd en die Cobra's eigenlijk geen spul voor in de straat....
Heb zelf niet zo heel veel dit jaar, wat besteld van Bonfirework (NL vuurwerk) en ga morgen ff shoppen in DE, vet goedkoop daar en word gedoogd laatste 3 dagen van het jaar! | Gewijzigd: 28 december 2010, 19:02 uur, door T-inus
Staat op laatste nieuwe Qlimax album
Whaha ja, en die album heb ik dus weer net niet hey thnx man
Oja ff doorspoelen naar 45sec.
Dit vuurwerk is speciaal gemaakt op de grond te ontploffen dit is dus de bedoeling.
Een 60" groundshell? Lijkt me niet gezond..
Had hij inderdaad. Gaat nog harder ook, heb ook 10 karton 3" Triplex salutes staan.
We hebben traditiegetrouw wel champagne en een staatslot haha...
Deze was vorig jaar echt ziek, helemaal elektronisch geschoten dus er zit echt ritme in :
Mascleta Europla Fallas 2010
Had je voor da geld niet beter 2 karton 3inch salutes kunnen halen? dan je er 140 gehad
Kijk er wel mee uit trouwens met die 901 als je ze op de grond houd en die Cobra's eigenlijk geen spul voor in de straat....
Heb zelf niet zo heel veel dit jaar, wat besteld van Bonfirework (NL vuurwerk) en ga morgen ff shoppen in DE, vet goedkoop daar en word gedoogd laatste 3 dagen van het jaar!
Het zijn idd de 901 Maar die zijn wel aan de grond te houden En we zitten op voldoende afstand van de huizen
En aan de grond houden bedoel ik mee Stok vastzetten Want stokken kreeg ik er los bij | Gewijzigd: 28 december 2010, 19:09 uur, door bassmachine
het zijn....
25 Lawinepijlen
10 cobra's
50 nitraten
2x 100.000 klapper
Dit jaar is het allemaal schaarser geworden. Lijkt wel of dat niemand meer wil of durft te verkopen.
Je hebt iig SUPER spul in huis ennuh... gewoon in de straat;).
Wij doen het dit jaar weer met het vuurwerk van onze zuiderburen. | Gewijzigd: 28 december 2010, 19:41 uur, door Chris81
Daarbij hebben ze er hier in het Zuiden van NL vorig jaar een paar grote jongens gepakt zal ook wel een stuk schelen!
Daarbij hebben ze er hier in het Zuiden van NL vorig jaar een paar grote jongens gepakt zal ook wel een stuk schelen!
---4 of 5 keer is wel erg veel!
Maarja als je wat moois wilt hebben moet je wat voor over hebben he??