Idd. vorige week waren het er nog 400..
Of was it fake?
Hier vriest het lekker. Net in NordHorn geweest. Daar was het -8. en hier in de achterhoek weer -5.
Van mij mag het wel even dooien. Ik moet elke dag de krant doen dus dat is geen pretje met al die sneeuw op de wegen
Of was it fake?
Hier vriest het lekker. Net in NordHorn geweest. Daar was het -8. en hier in de achterhoek weer -5.
Het is dat er geen haven is in het Oosten(behalve Delfzijl dan) anders ga ik verhuizen haha
Weinig te melden, en er staat weinig te gebeuren....
slaapt tie ofzo, bijna strenge vorst in het NO is geen winter zeker!!??? :D
trouwens, de landerijen hier zijn nog niet eens zichtbaar door een gesloten sneeuwdek, alleen grote wegen , huizen, en bomen moeten aan de dooi geloven
En voor echte kou en sneeuw ga ik regelmatig op wintersport maar ik hoop elk jaar weer op een strenge winter hier. | Gewijzigd: 29 december 2010, 21:00 uur, door erik verschuren
Zullen verschillende redenen voor zijn:
Vakantie, feestdagen, ''saai weer'' , tegenvallend neerslaggebied gister ,Dooi in het Westen, geen it giet oan van Jan voor de noorderlingen en misschien ingesneeuwde Limburgers waar de internetconnectie eruit ligt?
Komende dagen zullen het voornamelijk de ''krijgen wij hier nog mist/regen met de jaarwisseling'' vragen zijn die het forum overheersen...
Note*: Er zijn op dit forum ook nog andere leuke topics hoor, kijk gerust eens verder dan dit topic
Vakantie, feestdagen, ''saai weer'' , tegenvallend neerslaggebied gister ,Dooi in het Westen, geen it giet oan van Jan voor de noorderlingen en misschien ingesneeuwde Limburgers waar de internetconnectie eruit ligt?
Komende dagen zullen het voornamelijk de ''krijgen wij hier nog mist/regen met de jaarwisseling'' vragen zijn die het forum overheersen...
Note*: Er zijn op dit forum ook nog andere leuke topics hoor, kijk gerust eens verder dan dit topic
Doe ik ook regelmatig,ik heb hoop bijgeleerd sinds ik lid ben.
En ja, wij Westerlingen hebben een dikke dooi dip. Vind het even niet erg, Moet vrijdag de weg op.
Jan maakt ons wel weer nieuwsgierig.
code A brengt jullie ook weer vorst, dus ik mag hopen dat code A uit de hoge hoed rolt....