Inderdaad, EC is echt niet slecht, ben benieuwd naar de overige leden dr van. Die zullen in de pluim te zien zijn.... Hoop op veel leden voor kou
woensdag staat er sneeuw dus.. En dan heb je pas 1 van donderdag 0.06.. Dus een dag sneeuw, en dan regen..
Sorry.. dacht dat het voor nu morgen was.. Had effe miskeken | Gewijzigd: 29 december 2010, 20:00 uur, door Gilleeesss
Alle winterliefhebbers blij want dan koelt die lekker af en tja dat het verboden is kan de boom in ^^ Nood breekt wet hé
Ik weet niet hoeveel kubiek daar ligt maar dat moet toch gewoon effect hebben op de temp van het zeewater daar ? En het is daar al zo koud ....
Volgens mij gaat die zee daar nog bevriezen zeker als ze ook nog eens sneeuw gaan dumpen
Niet gek voor het midden en zuid oosten van het land....maar het is nog ver weg
Klopt, maar in ieders geval weer wat voer om over te schrijven. Aangezien EC goed is ten opzichte van GFS blijf ik toch bij GFS
Jan ben jij plots bekeert ofzo ?
Sorry.. dacht dat het voor nu morgen was.. Had effe miskeken
Heb zo maar ff drie kaarten gepakt om het aan te kunnen tonen, tussen woensdag en donderdag gewoon kans op lichte regen na de sneeuw
Klopt inderdaad Jan, we zullen de komende dagen eerst maar eens in de gaten houden. Het zijn in ieder geval weer vooruitzichten om naar toe te leven. Het weer zoals wij dat nu hier in het zuiden hebben kan ik gewoon saai noemen.
Nee nee, goed lezen he
Alleen die lange termijn of zelfs heel lange termijn is uh ramp! Nou ja heb al genoeg +8°C op de runs zien staan deze winter en nog niet gezien
Wel sneeuwdumpje @ woensdag .... overgaand in regen!? nou het front doet me denken aan december vorig jaar ...
Nou ja ik ga maar eens EC ook bekijken want die hadden het de laatste dagen wel lekker in de smiezen ... gewoon even vergelijken ...
Ben benieuwd wat de pluim gaat doen dadelijk. EC lijkt wat kouder. | Gewijzigd: 29 december 2010, 20:20 uur, door darkshadow
LOL
EC komt zowaar met sneeuwdump .... daarna ook nog eens de diepvries in nou ja wat er van zal uitkomen is de vraag maar toch mooi Koufront dat langskomt ... of occlusie gevolgd door koude lucht maar dat lijkt me niet zo waarschijnlijk !
Nou ik vond de EC run best wel aangenaam, GFS komt met een "gelijkaardig" scenario maar wel zonder koude inval na de sneeuw. Nou EC stelt dooi uit tot laatste kaartje van de run dus wie weet
EDIT: komende dagen wel dooi maarja dat was al duidelijk
Zo'n uitspraak wraakt zich.
hier trouwens +1,4 en dichte mist | Gewijzigd: 29 december 2010, 20:42 uur, door jones