Peet
In Amsterdam dooit het wel. Maar als je een grove lijn trekt van ongeveer Alkmaar door het midden van Flevoland in ZO/richting. Dat is de vorstgrens.
Ik kom net uit castricum (een paar kilometer zuidelijker) daar dooide het 2 graden. Terug in Alkmaar was het ongeveer 0 graden!
Edit: nee het hele land.
Maakt niks uit Carbit schieten wil ook met regen/
-7,1gr knalt onderuit.
-7,1gr knalt onderuit.
Scheelt weer. Hoef je niet in de bus te p*ssen
Wij zitten op -2.8 c dat is een verschil van 4 graden, en zo ver zitten wij niet uit elkaar!
Wij zitten op -2.8 c dat is een verschil van 4 graden, en zo ver zitten wij niet uit elkaar!
Dat is zo. maar aan dat water geen gebrek hoor.
150 a 200 km is soms voor weersverschillen al groot hoor.. maak vaak mee dat er op 30 km al flinke verschillen kunnen zijn. maar goed het lijkt wel iets weer op vorige winter. alleen de sneeuw is int zoeden gevallen. hier totaal maar zo,n 10 cm. vorigjaar 40 a 50 cm.
We hebben de rest van dit jaar geweldige schaats mogelijkheden.. en er word gretig gebruik van gemaakt.. toertochten/marathons.
Trouwens voor de belgiesche vrienden:Sterkte met de griep. want officieeel heerst daar een griepepedemie.
Verwachting is mist hier maar nog 10 km vrij zicht. -7,3gr. koud.
Jan, hoe ver wil je wel niet van de 2de plek af staan?
Peet ...heeft gestemd
Waar heb je de update staan..alleen hirlam op eerste pagina...
Ps heb net op je stemt, je staat dit voor..
Ps heb net op je stemt, je staat dit voor..
Heb even snel de kaarten van GFS zitten kijken, mijn goede voornemens waren tot het einde van het jaar niets doen
Normalieter zou hier de Oldambtrit gereden hadden kunnen worden. maar was aan de slecht kant en niet veilig genoeg. dus van mij mag een flinke dooi en daarna weer vriezen.
Maar goed meenstal zijn wij hier de deur naar de kou. en komt hier meenstal ook binnen. maar heb ook jaren meegemaakt dat twente vaak het koudste was. maar ach meenstal zitten we aan de oostgrens wel goed in de winter.
En wie weet wat ons nog te wachten staat. we hebben nog 3 maand te gaan waar nog veel kan gebeurn.
Maar op kaarten loeren doe ik zelden. het gaat mij te vaak 180 graden om.. ik laat mij verrassen.