Ha,die ziet er niet zo slecht uit Jan
KNMI meldt dat als je de ensemble gemiddelden bekijkt het op een kwakkelwinter lijkt maar dat het niet ondenkbaar is dat het ofwel ruim boven 0 of ruim onder 0 gaat worden zo uiteen liggen de modellen.
Blijft dus dagelijks spannend om de nieuwste ontwikkelingen te volgen,leuk voor ons en zeker leuk voor o-o die voorlopig geen klagen heeft over gebrek aan belangstelling
bestaat er een kans op mist oudejaars-avond en dat het samen met vuurwerk weer overlast geeft?
dit vraag ik omdat volgens de pluim de temperatuur 31 dec. iets hoger ligt
Ja de kans op mist is redelijk groot. dit temeer door dooimist. De warmere lucht gaat dan over het koudere aardoppervlakte heen. Gisteren riep ik het al op twitter, maar even afwachten hoe het zal gaan verlopen. Hieronder een stukje over dooimist:
http://www.knmi.nl/cms/content/40067/dooimist
Oh ja,morgen verwachten ze tot -15 C in jouw omgeving,die -20 komt in de buurt
Ja had ik gezien.mits de opklaringen doorzetten. en het helder gaat worden. maar eerst moet -15gr nog op de klok. en de laatste loodjes naar -20gr zijn heel zwaar. ik denk dat -12 al heel mooi zou zijn.
Toch denk ik dat we oudjaarsdag boven 0.0 gr gaan. was ook spraak van regen/ijzel? dit kunnen we niet gebruiken.
Temp. loopt iets op. nu -7,1 gr. denk de zoveelste ijsdag weer op het behang schrijven.
december dat ik over dooi hoor, maar dat winter terug komt.
en al kijk je naar de GFS zit de kou niet ver weg,Neem de Kaarten van 5 januari er bij
flink onder nul in Frankrijk,Duitsland,delen van België
Het kan zomaar met ooster wind
Maar goed, we zullen zien wat het hoog gaat doen bij Rusland
december dat ik over dooi hoor, maar dat winter terug komt.
Momenteel horen we niet over dooi in België, maar is er in heel Vlaanderen dooi
Het wordt afwachten wat het nieuwe jaar brengt.
hier in het Nederlandtje nog veel sneeuw,weinig dooi
Hier ook nog sneeuw, maar begint van die vieze drap te worden. Die mag van mij snel weg zijn, maar dat zal nog een paar dagen duren eer die verdwenen is. | Gewijzigd: 29 december 2010, 11:53 uur, door WimBaens
Net gedaan maar die balk lijkt te kort te worden 67%.
Volop zon -4gr laat het maar zo helder blijven.. dan gaat het vanacht kraken. Alleen zal het erug mistig gaan worden schat ik zo in.. | Gewijzigd: 29 december 2010, 11:59 uur, door wiggelrode